Jump to content
Annons

Vad fan är det är..


LIPPE

Recommended Posts

Fått hem metal foundury och trodde det bara var att installera och köra, sen ser jag att det står " THIS PRODUCT CONTAINS NO SOFTWARE, superior drummer 2.0 needs to be installed for this product to compare...

Självklart tänkte jag inte på nåt sånt utan köpte skiten bara utan att kolla upp, har installerat alla 5 skivorna och vart fan hamnar skiten då? jag hittar inte ens det jag har installerat?

Alltså, måste jag FÖRUTOM dom där jävla 1500 kr köpa superior drummer 2.0 och vad fan kostar det?? var det bara lite jävla ljud o beats för 1500? kasst

gärna snabba svar tack...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ja metal foundury är en expansion till SD2 och då behöver man givetvis ha SD2 för att kunna använda expansionen. du skriver att du självklart inte tänkte på det men det är klart man ska kolla upp om sakerna man köper fungerar till det system man har. De har ju inte direkt gömt den informationen.

Om du tar och köper SD2 för att få din expansion att fungera så kommer du få ett extremt bra trumprogram. Både SD2 i sig självt är bra vad jag har hört (har inte testat själv) så är metal expansionen riktigt bra den också.

Link to comment
Dela på andra sajter

menade att det är självklart att just JAG inte kollade upp det eftersom jag kanske inte alltid tänker på sånt, aja riktigt jävla kul tyckte metal foundury var dyrt och nu blir det 2000 till fan va super jävla skitkul

FRÅGA: nu när jag bara har mina små ljud kan jag inte få in dom i FL Studio och använda dom där eller behövs det Superior drummer 2.0 för att ens kunna göra något sånt?

Link to comment
Dela på andra sajter

FRÅGA: nu när jag bara har mina små ljud kan jag inte få in dom i FL Studio och använda dom där eller behövs det Superior drummer 2.0 för att ens kunna göra något sånt?
Windows XP or Vista, 2GHz Pentium 4 or Athlon with 1.5GB RAM (multi-core CPU with 2GB or more recommended) [eller],

Mac OS X 10.4 (Tiger) or higher, 2GHz G5 with 1.5GB RAM (multi-core CPU with 2GB or more recommended)

Minimum of 8GB free hard disc space (35GB for full install), DVD drive, a working Superior Drummer® 2.0 installation.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Det är lite som att köpa nya aluminiumfälgar och sen bli förbannad över att man inte kan köra med dom när man inser att man måste ha en bil dessutom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite som att köpa nya aluminiumfälgar och sen bli förbannad över att man inte kan köra med dom när man inser att man måste ha en bil dessutom.

Jag skulle snarare säga att fälgarna är fastmonterade och allt på bilen... det är bara det att det saknas däck.

Link to comment
Dela på andra sajter

okej men vi säger hypotetiskt sätt att jag laddar ner superior drummer och ger toontrack fingret hehe, hur gör jag då när jag har allt, hittar superior drummer metal foundury ljuden automatiskt så det bara är att köra eller vad händer? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

vi säger hypotetiskt sätt att jag laddar ner superior drummer och ger toontrack fingret hehe

Jag fattar inte varför du tycker att Toontrack förtjänar "fingret". Det är du som har goofat dig big time — gör vad du kan för att lämna tillbaka "expansionen" och köp AD istället. Eller köp SD och knip igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför du tycker att Toontrack förtjänar "fingret". Det är du som har goofat dig big time — gör vad du kan för att lämna tillbaka "expansionen" och köp AD istället. Eller köp SD och knip igen.

Håller med. Om du inte får lämna tillbaka expansionen och inte har råd med SD2 så kan du ju alltid försöka sälja det här på forumet. Det finns säkert någon som är intresserad av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Jag fattar inte varför du tycker att Toontrack förtjänar "fingret". Det är du som har goofat dig big time — gör vad du kan för att lämna tillbaka "expansionen" och köp AD istället. Eller köp SD och knip igen.

"Goofat"... Ja så kan man ju uttrycka det.... ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

det jag menade med " 1500 för en pissmjukvara" var att jag tycker att DET SUGER ATT DET ÄR SÅ JÄVLA DYRT FÖR PROGRAM MED LITE LJUD I SOM FOLK KAN FÅ TAG PÅ GRATIS!

INTE att just Metal Foundury är dåligt

diskussionen är slut tråd kan låsas hej då

Link to comment
Dela på andra sajter

det jag menade med " 1500 för en pissmjukvara" var att jag tycker att DET SUGER ATT DET ÄR SÅ JÄVLA DYRT FÖR PROGRAM MED LITE LJUD I SOM FOLK KAN FÅ TAG PÅ GRATIS!

Felet är väl inte priset.

Hade inte folk stulit det kanske priset kunnat vara lägre till och med.

Samtidigt håller jag med dig om att det är surt som f*n att åka på det misstaget.

Önskar att du får användning av det du köpte.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

det är lugnt jag skojade ju bara 🙂

OT: Det säger ju killen som hotat KTH också. 😆

(Wooo, vänta här nu. Too soon? ☺️ )

OnT: Köp SD 2.0 också, det är ju lika bra det. Trevliga grejer.

/CHAE

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
det är lugnt jag skojade ju bara 😆

Lite udda humor att köpa grejer man inte har nån användning av. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Tar tillbaka allt dumt jag sagt det var inte snällt 😆 men efter att ha väntat över en vecka på något som jag trodde jag kunde börja med direkt men sen behöver lägga 2000 kr till så blev jag lite putt 🙂 förlåt toontrack ska köpa SD 2.0 nu bara för att jag var dum hehe ☺️ har redan köpt b så kan väl lika gärna köpa a med

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...