Jump to content
Annons

Skit kul - Windows RG


Gäst

Recommended Posts

Annons
Åh! Vad frustrerad jag blir men samtidigt är det så kul! Hahaha! 😎

Ja det var tanken, min tanke så att säga. Jag är lika mycket windows användare som os x och tyckte det var så så sjukt roligt bara 🙂.

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe! Det där är vardag för en annan! 😄

Lite lustigt. Sitter PRECIS i detta nu och formaterar skitburken igen! Var väl en 6 månader sen sist! Nu beter den sig som rabies på anabola. Vet inte vilken i ordningen! Ska bli kul å se när jag ska aktivera skiten igen. Sist blev det gnäll eftersom jag gjort så många clean installs!

Rolig fredagsunderhållning! återkommer sen när första "Det här programmet svarar inte" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

HAHA! Precis som jag minns Windows... Fast ovanligt stabilt 😆

Snart kanske det är omvända roller… 😄

“Mac Crashes More. Fact is, my Windows 7 systems don't crash... ever. Those days of frequent Windows Explorer crashes went away when I installed the Windows 7 RC. My Mac now crashes more often (about once a month or so) than Windows 7, and my Mac isn't over laden with junk on it.”

http://www.networkworld.com/community/node/44512

Link to comment
Dela på andra sajter

...återkommer sen när första "Det här programmet svarar inte" 😉

Japp! Där satt den! Vad tog det... 8 timmars användande? Det enda som är installerat efter alla Multiple Sclerosis Update är Spotify, antivirus och messenger!

Undrar om det klassas för mord om man slaktar ner Steve Ballmer eller blir man hyllad tro?

HAHA... ja fy fan vilket skit!!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...