Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2010 del 1


SadamJR

Recommended Posts

Blev en väldigt trevlig kväll. Och nej, vi är bara vänner. ☺️ Vi bestämde oss för att spela in låten 17år av Veronica Maggio nån dag, ska bli kul, hon har väldigt skön sångröst. 😆

Dock förstår jag mig verkligen inte på konst, typ asfula och simpla bilder som folk gjort och som hade pris på typ 2000spänn. 🙂 Men jag sade inget förstås. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Fidden

    3583

  • Overkill

    3568

  • Dingbats

    3047

  • Neosus

    2990

Blev en väldigt trevlig kväll. Och nej, vi är bara vänner. ☺️ Vi bestämde oss för att spela in låten 17år av Veronica Maggio nån dag, ska bli kul, hon har väldigt skön sångröst. 😆

Dock förstår jag mig verkligen inte på konst, typ asfula och simpla bilder som folk gjort och som hade pris på typ 2000spänn. 🙂 Men jag sade inget förstås. xD

Roligt trevligt!

Viss konst är piss, men så är det ju med allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev en väldigt trevlig kväll. Och nej, vi är bara vänner. ☺️ Vi bestämde oss för att spela in låten 17år av Veronica Maggio nån dag, ska bli kul, hon har väldigt skön sångröst. 😆

Dock förstår jag mig verkligen inte på konst, typ asfula och simpla bilder som folk gjort och som hade pris på typ 2000spänn. 🙂 Men jag sade inget förstås. xD

Nästa runda är din.

Link to comment
Dela på andra sajter

Märklig bok jag köpte...

Trodde den skulle vara full av tips på budgethotell och annat, men icke...

de rekommenderar bokning av rum på turistinformationerna och hur man tar sig dit.

Och så vill de att man ska resa med fina, dyra väskor med hjul och inte ryggsäck.

Dessutom är taxi bra så ofta som möjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Boken jag köpte tar upp viktiga städer i olika länder, värda att besöka för dess sevärdheter och så, så även i Sverige....

Gissa vilka fyra städer i Sverige som det fokuseras på!

Vinnaren får en virtuell kebabrulle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här kommer ingen orka läsa, men det var sjukt kul:

Tänkte nämna ett minne från en utlandsmission... i FN/NATO-styrkor så sker det oerhört många practical jokes och för att uppskatta humorn i min berättelse så måste man förstå att det rör sig om härdade typer 🥰

Vi var tilldelade en chockhandgranat per man, och några av oss hade även blivit tilldelade spränghandgranat... när man kastar en handgranat för er som aldrig gjort det så kommer först en liten men distinkt smäll när "grepen" hoppar av, därefter en tre sekunders väntan och sedan en riktigt stor smäll.

Sagt och gjort... jag tog en "dragsmällare" inköpt på buttriks och knöt ena änden i min signalists handgranat och andra änden i hans strids-sele. Tyvärr var jag inte på plats när han som vanligt tog fram sin spränghandgranat för att kontrollera säkringen (något han gjorde ett par ggr/dag, ingen tillit till tilldelad mtrl) Men beskrivningen jag fick av den andre killen som var i baracken räckte för att få mig att vikas av skratt!!!

Han tar alltså fram sin handgranat ur stridsselen... hör den distinkta smällen av en "grepe" som släpper.. och fryser i rummet!! Den andre killen hade sinnes närvaro nog att... STOPPA FINGRARNA I ÖRONEN ☺️😄

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...