Jump to content
Annons

Vilken e den bästa musikspelaren till datorn?


Haunted-Mansion

Recommended Posts

Annons

Winamp har hängt med sen många år tillbaka 🙂

tror inte jag skulle klara mig med mediaplayern, den stödjer inte ens ogg av nån anledning!

Nån som vet ifall det finns nåt ogg-codec lr liknande till mediaplayerna för övrigt? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

XMPlay är ganska bra, ser ut och känns som winamp 2 fast har oxå andra finnesser (tex kan oxå komma ihåg vilka låtar som har spelats tidigare)

MPlayer kan spela mp3:or och är ju klart bäst på film, så vill man ha en allt i allo spelare så kan man välja den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Använder Winamp 5 i vanliga fall, men nån gång händer det att jag använder Mediaplayer Classic.

Men ALDRIG Windows Mediaplayer..

Mediaplayer classic är helt klart bäst på film och klarar att öppna en hel del filer som vanliga media player av någon outgrundlig anledning inte kan öppna korrekt för att ljud eller bild faller bort. (Tittar kanske för mycket på animé...)

Sen finns det ju andra filmspelare också, som är bra på det de är bra på, men mellan wmp och wmp classic, så är det classic som vinner.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...