Jump to content
Annons

En ursäkt till Er alla!


karut4

Recommended Posts

Jag har den senaste veckan bidragit till dålig stämning på en del trådar och en hel del gnabbandes om att det finns skitstövlar här som inte motsvarar mina förväntningar på hur man bemöter en människa. Bland annat...

I stora drag har jag bara varit på jävligt dåligt humör med en analkandes förkylning, uppsagd från jobbet etc. Ni fattar, en jävelvecka med andra ord. Ibland rinner det över.

Jag inser mitt övertramp och ber därför alla som varit tvungna att läsa den skit jag skrivit om en uppriktig ursäkt, t.o.m Analogfreak 😐 och inte minst Demonproducenten, Linus, Gilbert, Claes och några till. Ni är en stor hjälp för mig och många andra och jag är mycket tacksam att få ösa ur Er kunskapsbrunn och jag hoppas att NI har överseende med mitt (tidsbegränsade) dåliga humör.

Vänligen och ödmjukast

/karut4

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det skadar inte med en ursäkt när man känner att man har gått för långt ibland. Inte för att jag känner att jag har drabbats av ditt lynne, men ändå... 😐 Du är inte ensam i forumet om att då och då överreagera - och visst finns det vissa som har en lite trist attityd ibland, men det är tyvärr inte alla som kommer till den insikten...

Trist att förlora jobbet. Hoppas att det löser sig så att du hittar något annat rimligt snabbt.

Passa på att trösta dig med att göra mycket musik medan du letar. När man är upprörd av olika orsaker så kan man ibland göra riktigt suveräna låtar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

försök se det positiva och gör nått bra av all extra fritid (=musik)!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Analogfreak (oregistrerad)
Jag inser mitt övertramp och ber därför alla som varit tvungna att läsa den skit jag skrivit om en uppriktig ursäkt, t.o.m Analogfreak :rolleyes:

Hade jag trott att du menade det där så hade jag tyckt att det var fint gjort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Varför skulle han inte mena vad han skriver? Vill du ha ensamrätt på att må dåligt i kubik och be alla om ursäkt sen du hävt ur dig? Believe me, we all got the blues. ☺️

En känsla i hans sätt att be mig om ursäkt.

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Det krävs en viss självkänsla för att inse att man har handlat fel. Och det krävs stolthet för att be om ursäkt. Och att göra avbön offentligt kräver både moral och mod.

Hehe! Det var medvetet överdrivet dramatiskt skrivet. Men jag tycker ärligt talat att det var ett bra och hedervärt initiativ du tog då du skapade denna tråd. Bra gjort!

( AF, smileyn vad kanske tänkt för att göra det faktum att han skrev "t o m Analogfreak" lite avdramatiserat Så det var nog just åt orden "t o m" som han himlade med ögonen åt och inte åt hela meningen och dess innerbörd i sig. )

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...