Jump to content
Annons

Musikspel?


Dots

Recommended Posts

Känner ni till något PC-spel som handlar om musik? jag hittade ett spel från Wolverine Studios "Music Wars Rebirth". Där ska man starta ett eget skivbolag och helt enkelt tjäna så mycket pengar som möjligt +mycket mycket annat.

Tänker fråga er om ni känner till något liknande spel? 😉 Är ju skoj att sitta och pilla med sånt ibland när man får tid över..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Känner ni till något PC-spel som handlar om musik? jag hittade ett spel från Wolverine Studios "Music Wars Rebirth". Där ska man starta ett eget skivbolag och helt enkelt tjäna så mycket pengar som möjligt +mycket mycket annat.

Tänker fråga er om ni känner till något liknande spel? 😐 Är ju skoj att sitta och pilla med sånt ibland när man får tid över..

Intressant!!

Finns det för Playstation 2?

Link to comment
Dela på andra sajter

Dra hem en Amiga-simulator och leta sedan fram en ROM-fil för "A rockstar ate my hamster" http://en.wikipedia.org/wiki/Rockstar_Ate_My_Hamster

GAHH GAHHA.. GHAA:.

Sorry, men jag är bara tvungen att kommentera.. en Amiga har aldrig nånsin använt sig av ROM:ar för sina spel. Den har två ROM:ar för kickstart och operativsystemets grunder dock. Spelen man tankar hem ligger på diskimages, eller i arkiv!

.. tackar för mig och mitt lilla utbrott, och ber om ursäkt igen för att du fick ta skiten som har bubblat upp under många år p.g.a. folk har fått för sig att Amigaspel ligger på ROM:ar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...