Jump to content
Annons

IRC kanal öppnad


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
  • Svar 110
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Kollade precis nu..inte en kotte... vore ju fint o kunna integrera i detta forumet på något vis...

Ameeeeeendååååååååååååå..... de e ju de jag sagt heeeeeeeeela tiden!! 😎

ja..du e dutti du 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Ni som ändå ligger online jämt kan väl lägga er i irc-kanalen oxå...är himla tomt där oftast....men när det väl är folk där är det trevligt som attan 😆

Startade förövrigt en på efnet oxå för er som inte orkar gå in på ett till nätverk;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som ändå ligger online jämt kan väl lägga er i irc-kanalen oxå...är himla tomt där oftast....men när det väl är folk där är det trevligt som attan 😄

Startade förövrigt en på efnet oxå för er som inte orkar gå in på ett till nätverk;)

Så nu ska ni sprida ut de få som är i IRC kanalen på två kanaler?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ok att säga DU 😄

Om du läser vad jag skrev en gång till så kanske du förstår.

Det finns säkert lata jäklar som inte vill/orkar logga på dalnet....då finns möjligheten att joina på Efnet oxå....för det är nog ändå där de flesta ligger vanligtvis.

mmmkay

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

jag skulle kunna skriva en. men har tyvär inte tid. Men jag vet att det fins färdiga script för det. Som går via en irc server. Sedan hur fi skall fåin det snyggt på foumet är en fråga för Olsberg. Jag skall leta lite o se vad jag kan hitta. Vorre faktist en mkt smidig lösning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortfarande ingen som känner för att knappa ihop en Java-chat integrerat med forumet?

Inte för att jag vet riktigt var - men nog finns det java-baserade IRC-chattar, så har vi gjort flugorna på smällen.

// David

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...