Jump to content
Annons

Hellvalla Burn i etern


Hellpig

Recommended Posts

På tisdag kommer Hellvalla Burn att spelas i "Kronobergstoppen" (http://www.sr.se/kronoberg/) och det blir förmodligen en direktsänd intervju med eders undertecknad. Lyssna om ni har möjlighet och rösta gärna... jag brukar inte fiska efter röster men tycker du det vi gjort är bra så lägg en röst vettja. Tycker du inte det är bra så behöver du ju inte lyssna heller. 😆

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Eftersom jag lever i en dimension där tid inte existerar som fysiskt fenomen så glömde jag bort att ni vanliga människor behöver denna för att kunna orientera er. Jag fick ingen exakt tidsangivelse men strax efter kl 0900, tyckte jag att han sa. Men det borde gå att lyssna på i efterhand via nätet, så glöm inte det KWS. Annars kanske jag rippa det från webbradion och bränna ut det på en CD åt dig men omslaget får du faktiskt fixa själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

sadomachine (oregistrerad)

Vad är det för andra storheter ni tävlar mot denna veckan?, bara för att jag bor i Växjö så har jag inte riktigt koll på alla kronobergsband.. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

På tisdag kommer Hellvalla Burn att spelas i "Kronobergstoppen" (http://www.sr.se/kronoberg/) och det blir förmodligen en direktsänd intervju med eders undertecknad. Lyssna om ni har möjlighet och rösta gärna... jag brukar inte fiska efter röster men tycker du det vi gjort är bra så lägg en röst vettja. Tycker du inte det är bra så behöver du ju inte lyssna heller. 😠

Härligt, men får jag tag på den kanalen tro!?

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Så dryg var jag nog inte nu, satt på tåget på väg hem till Växjö med feber... men bortsett från en ynklig liten lögn så gick det väl rätt bra. Men det var nog tur att jag inte försökte mig på att rapa upp alla medlemmarnas efternamn, det hade nog garanterat blivit fel i mitt tillstånd.

Detta är vad som spelades;

09:08

Victoria Fundin & Gabriel Jensen

"Nr 1 From another planet"

09:16

Mari Gustavsson

"Nr 3 Aldrig försent"

09:22

Helvalla Brunn

"Midnight crisis"

09:27

Flashback

"Det var då"

... finns ej ute på webben ännu. NU. Skall jag gå o lägga mig...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...