Jump to content
Annons

Alternativt OS kommer 2012


slejnard

Recommended Posts

Annons

Detta OS är dock bara kompatibelt med min flickvän. För min del så blir det nedgradering från "jag får se på tv 2.0 " till "va tyst och sitt här med mig 3.0"

Detta kan jag dock lösa med "jag tar en öl 5.0", vilket tar bort viruset "finns det inget bättre på tv 1.0" och kör tilläggsprogrammet "mysa med flickvännen 2.0" i bakgrunden.

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådant OS är definitivt helt inkompatibelt med både mig och min sambo, så vi kör hellre med versionen DVD2 5.1, så att det blir något intressant att se i stället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, Claes och Gizmozis påminner mig om det här.

"Hustru 1.0 installerar sig självt på ett sådant sätt att det alltid är aktivt och kan övervaka andra systemaktiviteter. Min vän har funnit att andra program, som till exempel Pokerkväll 2.1, Ölfylla 2.5 och Pubrunda 7.0 inte längre kan köras utan att systemet kraschar. Du får felmeddelande "Systemet har utfört en förbjuden åtgärd", trots att alla dessa program gått felfritt förut. Du har heller ingen möjlighet att undvika oönskade plug-ins, som till exempel Svärmor 5.0 och Svåger, betaversionen."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...