Jump to content
Annons

Voddler


Twilight_Zound

Recommended Posts

Annons
  • 1 månad senare...
jag vill också ha 😏

Jag har fått 🙁 Dock inga att ge ut än, men flickvännen ska ha en först när jag får, och sen delar jag ut lite om jag får fler. Måste säga att det ser riktigt intressant ut. Tyvärr bara för PC och min PC är för slö för att det ska gå smärtfritt. Hoppas det kommer för MAC snart, vill inte köpa ny PC (även om det behövs då jag nästan slänger ut datorn för att göra bankärenden)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har också fått och har en alpha/väldigt tidig beta till mac och det funkar sådär. 😱 Men macversionen är planerad att släppas denna eller nästa vecka, så det finns hopp i alla fall 🙂

EDIT: Testade nu igen och nu kom jag in! Utbudet av filmet är sådär – det finns ganska många men jag har inte hört talas om en enda. Kanske blir bättre med tiden dock.

Redigerat av Overkill
Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Jag blev skitsur när det sent om sider och då först efter man hade reggat sig kom fram att det var inte läge just då men vänta bara så kommer det. Jag skrev tillbaka och sa att det är lugnt jag åker till macken i stället ni behöver inte höra av er nåt mer, dvs aldrig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Jag blev skitsur när det sent om sider och då först efter man hade reggat sig kom fram att det var inte läge just då men vänta bara så kommer det. Jag skrev tillbaka och sa att det är lugnt jag åker till macken i stället ni behöver inte höra av er nåt mer, dvs aldrig.

Tjenare 🥰

Hur är det med dig? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Tjena jo tack det är bra, hoppas samma med dig. Har iofs varit lite strul läs sjukdom i släkten (men inte med oss personligen) så det har varit lite turbo ett tag.

Det var lite synd det där med voddler för det verkade så jäkla bra och det är ju sånt man ska ha internet till. När jag streamar musikvideosoch även svt play och liknande i Plex så blir det helt ok bildkvalite, så jag gick igång där och tyckte att äntligen kommer det nåt bra.

Har ju oxå följt reklamen om viasat on demand men när jag äntligen kom mig för att kolla upp det närmare så var det samma läge där. Det såg riktigt intressant ut och priserna/filmhyran helt ok men det funkar inte för mac så no go där heller.

Jag kör ju min hemma byggda "multi mediadator" på TVn och jag vet inte hur det skulle funka med upplösning och sånt om jag kör den på Win. Med OSX så blir det full skärm och helt OK upplösning (42 tums flatscreen), iofs ingen HD men ändå.

http://www.misco.se/product/product.aspx?P...tel%20d945gclf2

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Tjena jo tack det är bra, hoppas samma med dig. Har iofs varit lite strul läs sjukdom i släkten (men inte med oss personligen) så det har varit lite turbo ett tag.

Det var lite synd det där med voddler för det verkade så jäkla bra och det är ju sånt man ska ha internet till. När jag streamar musikvideosoch även svt play och liknande i Plex så blir det helt ok bildkvalite, så jag gick igång där och tyckte att äntligen kommer det nåt bra.

Har ju oxå följt reklamen om viasat on demand men när jag äntligen kom mig för att kolla upp det närmare så var det samma läge där. Det såg riktigt intressant ut och priserna/filmhyran helt ok men det funkar inte för mac så no go där heller.

Jag kör ju min hemma byggda "multi mediadator" på TVn och jag vet inte hur det skulle funka med upplösning och sånt om jag kör den på Win. Med OSX så blir det full skärm och helt OK upplösning (42 tums flatscreen), iofs ingen HD men ändå.

http://www.misco.se/product/product.aspx?P...tel%20d945gclf2

Jag är ganska less men det kan vi ta via pm. Kul att du ser till att pyssla med roliga saker :rolleyes:

Jag ska prova osx på PC nån gång som vi pratat om. Sköt om dig så hörs vi. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...