Jump to content
Annons

Uppgradera Logic Studio(pro 8)...


Pesek

Recommended Posts

Annons
Du får en kartong med en hög med dvd's och två biblar och en del papper.

Nice! Jag gissar att det blir samma som när man köper full version då fast till rabatterat pris då man köpt till full pris tidigare? Eller va du bara ironisk 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nice! Jag gissar att det blir samma som när man köper full version då fast till rabatterat pris då man köpt till full pris tidigare? Eller va du bara ironisk 😆

Jepp exakt samma paket fast ett annat serialnummer som vid installation kräver att du stoppar i din XS-key.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jepp exakt samma paket fast ett annat serialnummer som vid installation kräver att du stoppar i din XS-key.

XS-Key skojar du? Jag trodde dom hade skippat detta i och med släppet av förra Logic Studio. Eller är jag ute och cyklar nu då jag tror att det är någon form av hårdvaru nyckel vi snackar om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Uad La3 kom förra året om man ska vara noggrann. Cla och Uad-2 quad flexi är inte vad jag kallar en rättvis jämförelse.

Vad var det får med prissystem du nämnde tidigare?

XS-Key skojar du? Jag trodde dom hade skippat detta i och med släppet av förra Logic Studio. Eller är jag ute och cyklar nu då jag tror att det är någon form av hårdvaru nyckel vi snackar om?

Om du uppgraderar till 8an från 7an så måste du stoppa in din XS-Key någon gång i proccessen.. har jag för mig, det var ett tag sen:)

Sen behöver du inte ha den i datorn..

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du uppgraderar till 8an från 7an så måste du stoppa in din XS-Key någon gång i proccessen.. har jag för mig, det var ett tag sen:)

Sen behöver du inte ha den i datorn..

Men om ditt serienummer är från en version av Logic 8 lär du knappast behöva en XS-key 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om ditt serienummer är från en version av Logic 8 lär du knappast behöva en XS-key 😆

steg 11 i installationsanvisningen:

"11 A dialog appears, asking you to either enter the serial number of your earlier Logic

version, or to connect your XSKey to one of your computer’s USB ports.

-

If you are upgrading a previous Logic Pro version, Logic Express 6, or Logic Audio,

connect your XSKey to one of your computer’s USB ports."

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om ditt serienummer är från en version av Logic 8 lär du knappast behöva en XS-key 😆

Då förstod jag rätt. Jag började nämligen på version 8. Köpte Logic Studio och då vet jag att dom hade slutat med xs-key.

Link to comment
Dela på andra sajter

steg 11 i installationsanvisningen:

"11 A dialog appears, asking you to either enter the serial number of your earlier Logic

version, or to connect your XSKey to one of your computer’s USB ports.

-

If you are upgrading a previous Logic Pro version, Logic Express 6, or Logic Audio,

connect your XSKey to one of your computer’s USB ports."

Gött då slipper man XS-Key med andra ord. Bara serial number som behövs. Vore ju katastrof annars höhö

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Skulle du uppgradera till eller från version 8? 😳

Från 8, Logic Pro 7 hette aldrig Logic Studio. 🙂 Läs min topic ^^

Jag kunde dock varit lite mer tydlig måste jag erkänna ☺️

Redigerat av Pesek
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför uppgradera till version 8 när verssion 9 är släppt? 😳

Varför fråga om man får en nerladdning eller ett paket när programmet har varit släppt i typ 6 timmar.. vem lär veta i så fall? Både jag och säkerligen killwithskill menar uppgraderingen till 8. annars är det ju bara att spekulera..

Från 8, Logic Pro 7 hette aldrig Logic Studio. 🙂 Läs min topic ^^

Jag kunde dock varit lite mer tydlig måste jag erkänna ☺️

hehe jag missade din topic där:) läste för mig själv "Uppgradera TILL Logic Studio(pro 8)" 🙂

Hursomhelst, har du haft 7an från början så lär du säkert behöva trycka i din XS-key men det är ju spekulering:

jag chansar på att paketet kommer med en flygande gnu och innehåller 4 biblar och en get.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...