Jump to content
Annons

Hur gör jag låten är klar


Bbenderman

Recommended Posts

Annons

Du jag låter någon som har erfarenhet av dem göra det åt mig jag inte örken att lägga ned mig det finns folk som verkligen kan

Har andra problem med som jag behöver hjälp med får inte fram sången den låter instängd har någon lust att ta och ladda hem bundle filen för låten jag har bara kört programmet en månad och ni är så mycket bättre det är helt egna låtar country rockabilly stil.

Ska lägga om gitarr solon de är bara första tagningen lite live känsla eller behålla live känslan bra att få andras kredit då jag sitter själv i en källare djup i Värmlands skogar.

Alla instrument spelar jag själv live en tagning jag vill att ni lyssnar igenom och hjälper en nybörjare på traven någon som har lust?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
alex30free (oregistrerad)

Hej Bbenderman,

du behöver inte mastra din sång om det vill rätta till det nedan...utan mixtra den rätt först!

För att mastra den själv för eventuellt demo kan man göra det själv rätt enkelt!

//A

Du jag låter någon som har erfarenhet av dem göra det åt mig jag inte örken att lägga ned mig det finns folk som verkligen kan

Har andra problem med som jag behöver hjälp med får inte fram sången den låter instängd har någon lust att ta och ladda hem bundle filen för låten jag har bara kört programmet en månad och ni är så mycket bättre det är helt egna låtar country rockabilly stil.

Ska lägga om gitarr solon de är bara första tagningen lite live känsla eller behålla live känslan bra att få andras kredit då jag sitter själv i en källare djup i Värmlands skogar.

Alla instrument spelar jag själv live en tagning jag vill att ni lyssnar igenom och hjälper en nybörjare på traven någon som har lust?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla in Izotope Ozone eller T-racks, det är kanske inte genvägar till perfekt mastering men i alla fall ett enkelt sätt för en hemmapulare att fixa det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...