Jump to content
Annons

Hej, jag heter Valle och jag har inget liv!


Valle

Recommended Posts

1500 inlägg! För helvete!

Man vad är väl 1500 inlägg, å andra sidan... Typ 10% av Claes vansinniga skrivmani. Så om mina beräkningar stämmer har jag med mitt tempo nått Claes-nivån 2069 någon gång.

Undrar om piratkopieringsfrågan är löst då. Eller om man äntligen kommit till insikt med att sångpedagogik är nonsens. Eller att Waves prylar inte är värdigare än motsvarande gratisvarianter. Eller att religion, politik och musik aldrig är bra i någon kombination. Eller att det trots allt är OK att tjäna pengar på musik. Eller att... ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

...elller att Shut up ´n play yer guitar, som en viss man sade. 😄

Edit: liv, va fan är det?

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Hallå käre granne (nåja - inte riktigt, men samma stadsdel i alla fall...) och före detta replokalsdelare...

Du verkar trivas rätt bra här trots allt - och det är ju alltid kul att munhuggas lite, så dina inlägg är ofta både kul och intressanta.

Angående piratkopieringsfrågan, så hörde jag på TV-nyheterna härom dagen, att försäljningen på Nätet hade tagit ett rejält kliv upp efter att IPRED infördes, så lagstiftning kan ha viss effekt trots att vissa tidigare påstod att det inte skulle göra minsta lilla skillnad... 😛

Att religion, politik och musik inte ger några kul kombinationer, håller jag verkligen med om. Det låter bara krystat när det ska tvingas in diverse sådana budskap i låtarna.

Vissa saker har du lite underlig inställning till enligt min mening, men i det stora hela är du en riktigt kul och trevlig kille. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående waves så tycker jag verkligen inte om deras pluggar. Ful-tankade ett set med 50 av deras senaste pluggar. Dom raderades efter en vecka och ersattes av "bättre" gratispluggar.

Redigerat av hwasser
Link to comment
Dela på andra sajter

Åja... jag har precis passerat 2000 och ändå hängt här nästan 2 år kortare än du Valle. Så jag är värre/sämre/har mindre liv än du 😉

För att inte tala om Claes! chockadskeptisk.gif

Vissa har verkligen inget liv 😉

..fast å andra sidan.... detta är kanske livet?

Ibland skulle man ha stryk. SIDAN stavar väl för fan inte SINA ???

Redigerat av KillwithSkill
Link to comment
Dela på andra sajter

Åja... jag har precis passerat 2000 och ändå hängt här nästan 2 år kortare än du Valle. Så jag är värre/sämre/har mindre liv än du 😉

För att inte tala om Claes! chockadskeptisk.gif

Vissa har verkligen inget liv 😉

Va f-n vilket påhopp! 😉😉 Jag tycker inte att jag har skrivit extremt mycket på något sätt, utan det är självklart alla andra som skriver alldeles för lite... 😛

- fast jag kan till mitt försvar säga att jag bara ligger tvåa i antal inlägg på VST-forum - och i Kontrollrummet är jag inte ens på 10-i-topp (men Kontrollrummets Wiki har jag ju skrivit ganska mycket i...). 😉

Undrar om man skulle skaffa sig en hobby...? ☺️

..fast å andra sina.... detta är kanske livet?

Självklart. Visste du inte det...? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Undrar om man skulle skaffa sig en hobby...? 😉

Som spela och mixa musik? Hört att det skulle vara givande. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...