Jump to content
Annons

Studiofestival #28 - Bildassociation


Freddy

Recommended Posts

Annons
  • Svar 108
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Fasen jag är ju medlem här också sedan länge. Fast inte varit aktiv precis. Men en bildfestival kul det vill jag vara med på har inte en susning om något just nu. Återkommer.

Ekowitch (ja det står förmodligen till vänster högst upp Freddy men ändå)

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Aha, jag kanske fattade fel först, jag trodde det var valfri bild + ångest, MEN man behöver alltså inte ha med ångest om man inte vill?

EXAKT! Ursäkta om jag varit otydlig. Bildassociationen är det viktiga här och det gäller att man kan knyta sin låt till TVÅ av dessa bilder. Det är det som tävlingen går ut på kortfattat. 😄

Ångest var populärt i röstningen så jag slängde med bilder som man skulle kunna anknyta till ångest. Men det är allt. Hur man tolkar bilderna är helt upp till var och en, inom rimliga gränser antar jag 😑

Uppdaterade trådhuvudet med, eftersom mitt tjabbel var lite otydligt.

Redigerat av Freddy
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag vet EXAKT vad jag ska göra. 🙂

Låter kanoners! 🙂

Jag undrar om det inte skulle kunna gå att flytta slutdatum ett par veckor. Det är ju semestertider.

Mitten av augusti kanske?

Tänkte faktiskt fråga precis det. Jag tror nog också att det är smart. Plussssssar på 14 dagar till! Så hinner ALLA med att göra ett bidrag 🙂

Det är den 16:e Aug som gäller nu!

Redigerat av Freddy
Link to comment
Dela på andra sajter

Får man bra skicka in ett bidrag? Jag är nästan klar med mitt så om jag har 6 veckor på mig så kommer jag säkert slänga ihop nåt mer.. 🙂

Skicka in flera om du vill. Glöm dock inte att skriva en liten text kring varje låt som förklarar hur den är knyten till bilderna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bumpa med att säga att jag och min bror kommer bidraga med ett bidrag. 😄

Härligt att höra Mempan! Kör så det ryker :rolleyes:

Glöm inte att skriva några rader kring hur bildassociationen i ert fall. Ja, jag vet att jag tjatar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är noterat! Därmed är TVÅ bidrag inne. Kom igen alla! Kör så det ryker... eller iaf luktar lite smått bränt.

Smått bränt, knappast. Mina trevande försök stinker!!!

Dock är det några dagar kvar innan semestern, så förhoppningsvis blir kanske slutresultatet anständigt nog att skicka in.

Link to comment
Dela på andra sajter

Smått bränt, knappast. Mina trevande försök stinker!!!

Dock är det några dagar kvar innan semestern, så förhoppningsvis blir kanske slutresultatet anständigt nog att skicka in.

Trevande försök är välkomna dom med 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

morgonte (oregistrerad)
Låter kanoners! 😳

Tänkte faktiskt fråga precis det. Jag tror nog också att det är smart. Plussssssar på 14 dagar till! Så hinner ALLA med att göra ett bidrag 😳

Det är den 16:e Aug som gäller nu!

Skitbra! (egendomligt uttryck, men ni fattar ju... 😕 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt med tidsförlängningen, ska iväg på semester och sen renovera hemma så nu hinner jag nog med ändå ☺️

Japp, nu drar jag söderut. Åter om 17 dagar. Fast då ska jag fixa upp bilen inför besiktning 9 augusti, samt leka rörmokare. Men jag räknar ändå med att lämna in min första datorproducerade låt! Ska nog kolla ifall de har någon Cubase-bok på biblioteket...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
morgonte (oregistrerad)

Hur det går? Datortrassel, det är hur det går. Men jag har en ny dator på gång, så jag näns inte lägga tid på att fixa den gamla. Låten är skriven, så nånting ska jag väl hinna klämma ur mig på den tid jag har...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur går det för er alla?

2,5 vecka kvar till deadline! Ser fram emot en produktiv slutspurt 😮

Nån låt kan man nog hinna skruva ihop dock försökte jag komma på nåt till bilderna igår men det hände inget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur det går? Datortrassel, det är hur det går. Men jag har en ny dator på gång, så jag näns inte lägga tid på att fixa den gamla. Låten är skriven, så nånting ska jag väl hinna klämma ur mig på den tid jag har...

Hate it when it happens! 🙂 Kläm på du

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Har filat lite på en låt men återstår refräng och en del pill, ja, ganska mycket pill...

16:e är deadline - lugnt 😳

Det kan behövas lite bidrag, så det ser jag fram emot 🙂 Bara ett bidrag denna gång? 😄

Redigerat av Freddy
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...