Jump to content
Annons

Dj fest i skogen


pet

Recommended Posts

Tänkte bara visa en rolig film när ChainOfEvents är i skogen och har lite kul och djar, det är ju ett annat nytt sätt att använda dj utrustning på. Vilket jag tror många kommer att följa här nu inom en snar framtid.

---->

---<

Fråga gärna frågor om den här fimen eller vad som helst, har tråkigt här i skogen :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Men inte hellpig va??? 😛

Skön video iaf! Min humor 😛

nee de är bara jag o killarna på företaget, va bra att du tyckte den va kul då 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

det är ju ett annat nytt sätt att använda dj utrustning på. Vilket jag tror många kommer att följa här nu inom en snar framtid.

Say again? 😲

Var är det nya sättet att använda dj-utrustning på?

Förresten, definiera ordet skog.

Jag ser bara en villavägg och en liten trädgård... kanske "skog" för den som aldrig varit bortom betongen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Say again? 😄

Var är det nya sättet att använda dj-utrustning på?

Förresten, definiera ordet skog.

Jag ser bara en villavägg och en liten trädgård... kanske "skog" för den som aldrig varit bortom betongen?

du måste tolka de själv annars svarar du bara på frågor med frågor..

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att jag både tyckte att det var roligt men ändå jävligt tråkigt med vissa kommentarer hära..

Att generalisera ett stamp/rave/skogsfest med knark är rätt vågat dock, tycker jag..

Varför inte säga som det är och att klubbarna inne i städerna har mera dope än alla våra fester tillsammans..

Ja, detta är mina tankar om det. Och jag kan säga som jag säger eftersom att jag har arrangerat och hållt på med stamp i flera år..

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att jag både tyckte att det var roligt men ändå jävligt tråkigt med vissa kommentarer hära..

Att generalisera ett stamp/rave/skogsfest med knark är rätt vågat dock, tycker jag..

Varför inte säga som det är och att klubbarna inne i städerna har mera dope än alla våra fester tillsammans..

Ja, detta är mina tankar om det. Och jag kan säga som jag säger eftersom att jag har arrangerat och hållt på med stamp i flera år..

Tråkigt? Knark är inte tråkigt.

Folk som går på dans utan att knarka är däremot ofta väldigt tråkiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Måste säga att jag både tyckte att det var roligt men ändå jävligt tråkigt med vissa kommentarer hära..

Att generalisera ett stamp/rave/skogsfest med knark är rätt vågat dock, tycker jag..

Varför inte säga som det är och att klubbarna inne i städerna har mera dope än alla våra fester tillsammans..

Ja, detta är mina tankar om det. Och jag kan säga som jag säger eftersom att jag har arrangerat och hållt på med stamp i flera år..

äsch, själv tycker jag att de inte gör nåt om man associerar knark med någonting eftersom att knark går att knyta tillsammans med vad som helst, klart de e roligare att laga mat eller stampa vindruvor om man har knarkat (dock är det ingenting jag själv provat eller tycker att någon borde göra)

Redigerat av pet
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Sjukt kul, jag skrattade nästan. Mest åt den feta riggen ni hade.

Åk till skogen, ta lite LSD, lyssna på musiken, så ska du få dig en upplevelse du sent glömmer. Och aldrig kommer få med tre adhd-barn i din egen trädgård.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...