Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

okej, fiskmås. Har ni sett den reklamen när två män möts i en hamn och ena häller fiskpinnar över sig medan han andra smetar in sig med en fisk? 🤪

och räcker sedan ut tungan för att se vem som får måsskit först på tungan... 😆"Betta på i princip allt!" 😄 Så sjukt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

okej, fiskmås. Har ni sett den reklamen när två män möts i en hamn och ena häller fiskpinnar över sig medan han andra smetar in sig med en fisk? 🤪

och räcker sedan ut tungan för att se vem som får måsskit först på tungan... 😆"Betta på i princip allt!" 😄 Så sjukt bra.

haha.. nä den har jag missat 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad för musik?

jag vet inte än. antingen ett kickass orkester-stycke till East West kompositionstävling med feta priset. Eller lägga om gitarrerna på senaste pop/akustiska-låten jag gjort med en tjejkompis på sång. Märkte att det var väldigt svårt att lägga trummor till gitarr... blir såklart lättare att göra tvärtom. 😱 Eller skriva på min nya låt som e lite Regina Spektor-inspirerad. Alternativt mixa om metal-låtarna jag gjort med Cruncher. Har ju nya monitorer som sagt. 😄 Kan väl som vanligt inte bestämma mig utan slutar med att jag hänger här....

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
jag vet inte än. antingen ett kickass orkester-stycke till East West kompositionstävling med feta priset. Eller lägga om gitarrerna på senaste pop/akustiska-låten jag gjort med en tjejkompis på sång. Märkte att det var väldigt svårt att lägga trummor till gitarr... blir såklart lättare att göra tvärtom. 😛 Eller skriva på min nya låt som e lite Regina Spektor-inspirerad. Alternativt mixa om metal-låtarna jag gjort med Cruncher. Har ju nya monitorer som sagt. 😎 Kan väl som vanligt inte bestämma mig utan slutar med att jag hänger här....

Kul att du har många bollar i luften... 😱

Jag har bara 2 i påsen... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...