Jump to content
Annons

Kan inte ladda upp låtar?


Jon Rinneby

Recommended Posts

Hej

har försökt att ladda upp samma låt 3 ggr nu under två dagar, men utan resultat. Det står att filen laddats upp, men sedan händer inget. Har funkat utmärkt tidigare. Vad kan detta bero på?

mvh Jon

Redigerat av Yllet
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Matilda (oregistrerad)

Hej! Jag har försökt ladda upp en låt typ 10 gånger nu och det går inte alls... (snart är det väl 10 likadana låttrådar här från mej... 😎 lovar att radera dom isf vilket man ju faktiskt kan med dom ☺️ ,nej, men det har alltid gått bra förut och nu går det inte alls! Filen är inte för stor - den är 10,4 mb och den får vara 15... har du lyckats ladda upp din nu Yllet, o isf hur gjorde du??? //M

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ni kör med tillåtna format? aiff, mp3, wav, wma...

Browserproblem? Jag kör själv med Firefox men det är länge sedan jag laddade upp något. Det är ju skumt att man inte får något felmeddelande. Testa att PM:a Olsberg kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

Matilda (oregistrerad)
Och ni kör med tillåtna format? aiff, mp3, wav, wma...

Browserproblem? Jag kör själv med Firefox men det är länge sedan jag laddade upp något. Det är ju skumt att man inte får något felmeddelande. Testa att PM:a Olsberg kanske?

Ja... har testat både mp3 och wma... Har firefox... och som sagt det har funkat hur bra som helst förut...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja... har testat både mp3 och wma... Har firefox... och som sagt det har funkat hur bra som helst förut...

Samma för mig. Försökte tre ggr nu på allt sämre mp3kvalitet, på 160 kb funkade det. De abdra gångerna stod det och tuggade länge sen bara försvann alltihop. Min största fil var 12,5 M

Link to comment
Dela på andra sajter

Matilda (oregistrerad)
Samma för mig. Försökte tre ggr nu på allt sämre mp3kvalitet, på 160 kb funkade det. De abdra gångerna stod det och tuggade länge sen bara försvann alltihop. Min största fil var 12,5 M

Ja du har rätt... om man försämrar kvalitén så går det... funkade på 16 bit. //M

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar inte för mig heller, trots att den är på 160k 🙂

What to do!?

DAMN IT! Låten ær på 160k och tar inte ens upp 10mb och det har alltid fungerat førut nær jag har skickat upp låtar.

Varfør funkar det inte før!? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar som att forumet av någon anledning inte kan ta emot större filer än 8 megabyte. Har ingen aning om vad detta beror på, blev meddelad detta i slutet av förra veckan och har inte hunnit titta på det ännu.

Det kan bero på att disken/partionen där låtarna hamnar är full och behöver utökas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Där finns gott om plats 😳 Php-inställningarna är heller inte ändrade, så det ligger någon annanstans.

Sådär, då har jag hunnit titta på det, löst problemet och lagt till en liten finess för tydlighetens skull: en uppladdningsmeter 😉

https://www.studio.se/index.php?showtopic=64624

Redigerat av Olsberg
Stänger tråden, och hänvisar till den nya här ovan :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Sådär, då har jag hunnit titta på det, löst problemet och lagt till en liten finess för tydlighetens skull: en uppladdningsmeter 🙂

Nice jobbat!

😳

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...