Jump to content
Annons

IRL

drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Hej!

Som den globetrotter man Àr sÄ Äker man ju runt i Kosmos till olika stÀllen.

Jag landar i Göteborg i April och dÄ tycker jag att det vore finemang med en trÀff i Göteborg.

Jag gillar att prata teknik och utbyta idéer och det gör man lÀttast och roligast i verkligheten...

Förslag:

1. En fredag i April.

2. Ett stÀlle som serverar pilsner.

3. Glada miner, mingel.

Finns det intresse?

EDIT:

IRL i Göteborg.

DATUM: Fredag 24 april.

Tid och lokal, det kanske vi kan enas om...

Redigerat av drloop
Annons
Postat

Är ju malmöbo men det hĂ€nder att jag har vĂ€garna förbi och om sĂ„ Ă€r fallet dyker jag gĂ€rna upp. DĂ€remot vill jag INTE prata teknik 🙂

Är det nĂ„n som gillar snacka trĂ€dgĂ„rd, 1700tal eller biologi sĂ„ gĂ„r jag desto mer igĂ„ng.

drloop (oregistrerad)
Postat
Är ju malmöbo men det hĂ€nder att jag har vĂ€garna förbi och om sĂ„ Ă€r fallet dyker jag gĂ€rna upp. DĂ€remot vill jag INTE prata teknik 🙂

Är det nĂ„n som gillar snacka trĂ€dgĂ„rd, 1700tal eller biologi sĂ„ gĂ„r jag desto mer igĂ„ng.

Man kan ju hoppas att det finns fler att prata med Àn mig. Jag gillar ocksÄ segling... och lite karatesegling funkar pÄ krogen ocksÄ...

drloop (oregistrerad)
Postat
Är ju malmöbo men det hĂ€nder att jag har vĂ€garna förbi och om sĂ„ Ă€r fallet dyker jag gĂ€rna upp. DĂ€remot vill jag INTE prata teknik 😉

DĂ„ kanske jag skall ta med mig en annan familjemedlem, hon gillar trĂ€dgĂ„rd, biologi och gamla kökstrĂ€dgĂ„rdar... 🙂

Postat (redigerat)

Heja heja, fler IRL'er Ät folket!

Kan tyvÀrr inte komma sjÀlv eftersom jag planerar att stanna kvar pÄ sveriges baksida mÄnaden ut. Kanske dags för en IRL i Stockholm snart ocksÄ?

HÄller med om att öl Àr en viktig detalj. Kamera Àr en annan. Och glöm för guds skull inte försnacket och eftersnacket pÄ forumet!

Edit: T9 Àr lite godtyckligt ibland.

Redigerat av joachime
Postat
DĂ„ kanske jag skall ta med mig en annan familjemedlem, hon gillar trĂ€dgĂ„rd, biologi och gamla kökstrĂ€dgĂ„rdar... 😕

Yay!

Kanske dags för en IRL malmö snart ocksÄ.

Postat
Kan vi inte ha en Live Aid fast forumsversionen? SĂ„ Ă€r vi uppkopplade med webcams och projektorer i alla tre stĂ€derna. 😄

Ah, nĂ€tbaserad IRL, shit vad smart 🙂

Postat

Jag Ă€r i Malmö nu och gillar att snacka om och pĂ„ta i trĂ€dgĂ„rd! Skall ta mig en eller ett par löprundor i Pildammsparken i eftermiddag. Skall dĂ„ passa pĂ„ och kolla in vĂ€xtligheten trots att det mesta vintervilar nu. Man kan ju Ă€ndĂ„ fĂ„ feeling! Annars pratar jag gĂ€rna Disc-golf, de mer "skapande" aspekterna av musik. Öl, whisky och röda viner (helst Rioja) drickes gĂ€rna!

Bor ju nÀra Sveriges framstjÀrt i vanliga fall sÄ vi fÄr vÀl se hur det utvecklar sig...

Postat (redigerat)

Vad ni mesar! Klart ni ska komma. 😉 Jag e pĂ„ iallfall! Har för mig att det fanns mĂ„nga Gbg- och runt om-bor hĂ€r?

Redigerat av Memphis
Postat
Jag Ă€r i Malmö nu och gillar att snacka om och pĂ„ta i trĂ€dgĂ„rd! Skall ta mig en eller ett par löprundor i Pildammsparken i eftermiddag. Skall dĂ„ passa pĂ„ och kolla in vĂ€xtligheten trots att det mesta vintervilar nu. Man kan ju Ă€ndĂ„ fĂ„ feeling! Annars pratar jag gĂ€rna Disc-golf, de mer "skapande" aspekterna av musik. Öl, whisky och röda viner (helst Rioja) drickes gĂ€rna!

Bor ju nÀra Sveriges framstjÀrt i vanliga fall sÄ vi fÄr vÀl se hur det utvecklar sig...

Om du ser nÄt som ser ut som tvÄ meter ryss sÄ sÀg hej. Jag brukar ta min eftermiddagspromenad dÀr.

Postat

Jag avskyr trĂ€dgĂ„rd(sarbete) och biologi (den teoretiska biten), men jag Ă€r en jĂ€vla trevlig festprisse — och malmöit. SĂ„ en IRL i Malmö hade varit kanon. Lilla Torg, nĂ„gon gĂ„ng nu i vĂ„r? 😉

Postat (redigerat)
Jag avskyr trĂ€dgĂ„rd(sarbete) och biologi (den teoretiska biten), men jag Ă€r en jĂ€vla trevlig festprisse — och malmöit. SĂ„ en IRL i Malmö hade varit kanon. Lilla Torg, nĂ„gon gĂ„ng nu i vĂ„r? 😉

Möllan is the place to be on 😛

Redigerat av eterno
Postat
DĂ„ kanske jag skall ta med mig en annan familjemedlem, hon gillar trĂ€dgĂ„rd, biologi och gamla kökstrĂ€dgĂ„rdar... đŸ˜Č

Ja kan inte alla dumpa sina fruar pÄ mig sÄ fÄr jag nÄgra vettiga mÀnniskor att snacka trÀdgÄrd med. Finns inget trÄkigare Àn snack om ljudteknik eller musik. För jag vÄgar inte hoppas att nÄn mer hÀr gillar trÀdgÄrd?

Postat

Om det innefattar trÀdgÄrd att snacka krydd och örtvÀxter och rÀdisor sÄ slÀnger jag upp en nÀve i luften ....

Postat

Men va kul. fan att man bor i andra Ă€nden av landet..... Ingen som firar sommarn pĂ„ gotland? Kunde vi snacka teknik pĂ„ nĂ„n trevlig uteservering i solnedgĂ„ngen..... och laxlax skulle ju kunna grĂ€va mitt trĂ€dgĂ„rdsland uder tiden... â˜șïžđŸ˜

Postat
Om du ser nÄt som ser ut som tvÄ meter ryss sÄ sÀg hej. Jag brukar ta min eftermiddagspromenad dÀr.

Jag kollade och kollade - ingen tvÄ meters ryss! SjÀlv Àr jag kort, 195 cm. Jag sÄg dock en massa andra joggare, hundar, vackra trÀd, boulespelare, fÄglar och löften om en vacker sommarpark. Vilken inspirerande miljö att jogga i! I vanliga fall Àr det jag, Àlg, varg och de tysta, stora skogarna. Jag blev omsprungen av de flesta men fick tillryggalagt 2 varv a 3 km i lugn takt och tvÄ lite snabbare varv a 1 km.

Jag Àr kvar i stan tills fredag eftermiddag sÄ jag skall spana efter Dig!

• 2 veckor senare...
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Lika bra jag gÄr in och dominerar sÄ det blir nÄt förslag.

IRL i Göteborg.

Vilka kommer?

Redigerat av drloop
Postat
Lika bra jag gÄr in och dominerar sÄ det blir nÄt förslag.

IRL i Göteborg.

Vilka kommer?

En forumtrÀff... PÄ min födelsedag!

Lillasyster spelar pÄ Sticky Fingers dÄ och jag har lovat en polare att KANSKE hÀnga med:P

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag tÀnkte en rÀtt tidig start sÄ dÄ kanske du kan förvÀrma med lite tjöt innan spelning. Ta med polaren.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.