Jump to content
Annons

TÄVLING: Vinn syntar signerade av Howard Jones


Andreas Hedberg

Recommended Posts

Det finns få artister som slog igenom på åttiotalet och som fortfarande jobbar lika hårt som Howard Jones.

Han verkar konstant vara på turné eller i studion och fram till i dag har han sålt över åtta miljoner album.

På sin senaste världsturné gjorde Howard över 60 konserter i bl.a. Storbritannien, USA, Australien, Danmark, Italien, Dubai och Sverige.

När Howard Jones var i Sverige spelade han på två Roland-syntar, SH-201 och Juno-G, och passade även på att signera dem.

Skriv en låt i bästa Howard Jones-anda och vinn en av syntarna. För mer information: www.roland.se

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det finns få artister som slog igenom på åttiotalet och som fortfarande jobbar lika hårt som Howard Jones.

Han verkar konstant vara på turné eller i studion och fram till i dag har han sålt över åtta miljoner album.

På sin senaste världsturné gjorde Howard över 60 konserter i bl.a. Storbritannien, USA, Australien, Danmark, Italien, Dubai och Sverige.

När Howard Jones var i Sverige spelade han på två Roland-syntar, SH-201 och Juno-G, och passade även på att signera dem.

Skriv en låt i bästa Howard Jones-anda och vinn en av syntarna. För mer information: www.roland.se

Ah! En tävling som passar mig som handsken!

En av de syntharna ska bli min! 😉 (.. ska väl försöka iaf 😄) ..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Skulle inte ha emot vinna någon av syntarna men signerade HJ? Hjälp då skulle till och med jag skämmas här i min ensamhet 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...