Jump to content
Annons

Idolfinalen nu, vem håller ni på?


Guitar Nilsson

Recommended Posts

Jag håller på Alice, hon är mest originell. Första låten skåpade hon ut den käcke killen från Arvidsjaur. Men han kanske vinner pga att tjejer röstar på killar och killar ger fan i både Idol och att rösta? De spelar hellre datorspel och tjuvladdar ned Metallica.

Vild gissning bara...

Redigerat av Guitar Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Kollar inte precis nu men har kollat då och då tidigare i höst. Tycket Kevin är den självklara vinnaren. Alice är lite anonym i mina ögon, märkligt att hon är i final.

Nåväl, brukar ju gå bättre för tvåan än ettan så egentligen handlar det väl inte alls om att vinna eller försvinna i det här läget...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar inte precis nu men har kollat då och då tidigare i höst. Tycket Kevin är den självklara vinnaren. Alice är lite anonym i mina ögon, märkligt att hon är i final.

Nåväl, brukar ju gå bättre för tvåan än ettan så egentligen handlar det väl inte alls om att vinna eller försvinna i det här läget...

Enligt dottern som kollat mer så har Alice sagt att hon hellre vill bli tvåa. Och det anonyma har nog skippat nu, det är mer Kevin som är som en coverbandssångare. Men visst fan är han bra han med. Jag tycker hela programmet har varit bättre i år. Fruktansvärt mycket bättre jury.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Tittar folk fortfarande på den dyngan? Nä jag har gjort lite gitarrinspelningar under några timmar. Det är fan så mycket mera intressant och givande än glo på hjärndöda menlösa hysteriska s.k. underhållningsprogram. Du som tittar, vad har du för dålig ursäkt för att inte företa dig något annat vettigt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar folk fortfarande på den dyngan? Nä jag har gjort lite gitarrinspelningar under några timmar. Det är fan så mycket mera intressant och givande än glo på hjärndöda menlösa hysteriska s.k. underhållningsprogram. Du som tittar, vad har du för dålig ursäkt för att inte företa dig något annat vettigt?

+1234567890987654323456789

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Håller på Alice med:)

Och ett tele-huvud har du i bildrutan. Då är du en vettig människa! Hurra.

Tele-huvud å Strata-huvud?

Link to comment
Dela på andra sajter

Heja alice!! Egentligen är dom ju ganska trista bägge två men om man ska välja så....tror inte nån av dom kommer att bli nåt stort, däremot den där lintotten Johan som blev utröstad. Bara älskar vocalister med lite aningens halvfalsk "pitch" här o där, dom får inte vara för perfekta. Förra året va ju hon Amanda med, speciell röst, lite whiskey, lite falskt, o vem FAAAN kommer ihåg Picasso????

Oj, druckit ett par glas vin, man borde kanske inte skriva inlägg då eller???? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar folk fortfarande på den dyngan? Nä jag har gjort lite gitarrinspelningar under några timmar. Det är fan så mycket mera intressant och givande än glo på hjärndöda menlösa hysteriska s.k. underhållningsprogram. Du som tittar, vad har du för dålig ursäkt för att inte företa dig något annat vettigt?

+1234567890987654323456789

😛

Jag fattar tyvärr inte hur man sätter "märkena" på världens mest lättanvända portastudio så därför tittar jag i brist på bättre. Snyft. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...