Jump to content
Annons

Polisiär verksamhet


Egghuvud

Recommended Posts

Annons

HAhahaha... ledsen för att jag bumpar men herregud.

[edit] ångående att infalmmerad inte har nån engelsk motsvarighet så har det naturligtvis det.. Infected. Vad jag menar är att det inte finns nån svenglesk koppling mellan orden. Som Hammagrella poängterar så får du ju problem om du tror det. Du kan tom. dö.

Så där gjorde jag er allt en stor tjänst 🙁

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

inflammerad.. infekterad... 🙁

om du skulle konsultera dina ordböcker istället för din egen övertygelse så skulle du snart inse att du har fel; inflammerad heter inflamed.Inflammation heter inflammation... osv.

Å vad infektion beträffar... så är det något annat än inflammation.. något helt annat...

:)//Smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där måste undersökas vafan.

har aldrig under mina år någonsin hört någon säga Oh my god IM INFLAMED!

Japp det är två olika saker faktiskt.🙁 fast det var översättningen jag hittade och som jag har undersökt mig fram till.

Egendomligt faktiskt.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

ber om ursäkt och bugar. Har helt fel. Ordet finns ju faktiskt. Antagligen inte speciellt använt men det finns. Så ursprungsresonemanget har ju helt klart grund där.

ja, man lär sig nått nytt varje dag.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad tycker ni gubbs, och tjejs?

För att svara på din fråga så tycker jag nog inte att pirakopiering borde

diskuteras i ett forum av detta slag, iaf inte av behov av Warez eller dylikt.

En post som denna är ju ofarlig dock!

Är själv moderator på ett forum (CTG Music), å ser inte gärna diskussioner om vart man kan hitta serials till det ena & andra. Dom topicen stängs. Vill man prata om sånt finns det ett privat meddelande system som fungerar utmärkt på dom flesta forum.

Det va min åsikt.

Det är ju dock inte så att man hyser nått större agg mot varken

oxygen eller radium eller razor eller bla bla bla... 😎

Har ju t.o.m gjort tunga gammla MOD`s/Demos. Respekt 😏

Redigerat av Wiseman
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det låter jättebra att vi ine ska döma någon på förhand. Dock låter resonemanget om att det skulle vara OK att ha ett crackat program, för mig sjukt. Anledningen skulle vara att man måste ju få prova först innan man lägger ut en massa pengar. Det är ju samma sak som att man skulle sno en gitarr av någon för att prova innan man köper en egen. Detta låter väldigt konstigt...

Det finns ju både gratisnedladdningar och billigare program att prova med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...