tAUG Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 (redigerat) Apple rationaliserar bort bokstaven B EDIT: 😛🙂 Redigerat 22 oktober 2008 av tAUG
tAUG Postat 22 oktober 2008 Trådstartare Postat 22 oktober 2008 Haha jag vet 😛 Hur kan man lyckas missa att sätta ett B på tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? 😄
rainydays Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Hur kan man lyckas missa att sätta ett B på tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? 😎 Jag hade nog missat en sån sak vid en kvalitétskontroll. Man tar ju för givet att alla tangenter sitter där de ska liksom.
tAUG Postat 22 oktober 2008 Trådstartare Postat 22 oktober 2008 Hur kan man lyckas missa att sätta ett B på tangentbordet? Jag menar, har de inga som helst kvalitetstester/inspektioner eller what so ever? 😄 Jag hade nog missat en sån sak vid en kvalitétskontroll. Man tar ju för givet att alla tangenter sitter där de ska liksom. Innan en lansering... och det sitter två stycken "M" bredvid varandra? Tveksamt.... Hade det varit typ bytt plats på dem eller att det hade varit nåt tecken som satt fel eller nåt sånt så okej. Men två stycken M..
tAUG Postat 22 oktober 2008 Trådstartare Postat 22 oktober 2008 M&M's? 😄 Kanske till och med Eminem (M 'n m)
slejnard Postat 22 oktober 2008 Postat 22 oktober 2008 Haha 😄 Kan det verkligen vara sant? Så otroligt M!
Dingbats Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Det lär ju iofs fortfarande gå att skriva tecknet 'b', bara att knappen är missvisande...
joachime Postat 23 oktober 2008 Postat 23 oktober 2008 Det lär ju iofs fortfarande gå att skriva tecknet 'b', bara att knappen är missvisande... Ja, eller för att vara korrekt så är det 50 % chans att det kommer upp ett "b" på skärmen när man trycker ned "m" på tangentbordet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.