Jump to content
Annons

AD/DA converter soppa


Ladah

Recommended Posts

Jag är på jakt efter en ad/da converter tex alesis ai3 men detta är hopplöst. Funderar på att köpa en ny men vem är återförsäljare av sådana i sverige? Inte luthman eller fitzpatrick iaf.

Är det någon som har en till salu så är detta grymt intressan. Behöver få ingångar till mitt RME 9652 kort.

Några tips eller förslag?

/J

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag är på jakt efter en ad/da converter tex alesis ai3 men detta är hopplöst. Funderar på att köpa en ny men vem är återförsäljare av sådana i sverige? Inte luthman eller fitzpatrick iaf.

Är det någon som har en till salu så är detta grymt intressan. Behöver få ingångar till mitt RME 9652 kort.

Några tips eller förslag?

/J

ai3 säljs inte längre...

hur många ingångar är du ute efter o till vilket pris?

om det bara är ingångar du behöver till ett lågt pris så finns SM Pro Audio AO 8 för runt 1600. Vet inget om kvaliteten på produkten vet bara om att produkten finns.

Finns rätt många alternativ att välja på i den högre prisklassen också, beror ju på hur mkt du vill lägga ut.

Redigerat av Apep
Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp - AI3 är en gammal produkt som man får leta efter på begagnatmarknaden.

Annars är Luthman distributör för Alesis...

I lägre prislägen finns SM Pro Audio, som Apep nämnde - och annars Marian Adcon. Behringer har också någon omvandlare.

Vill du ha något som är bra snarare än billigt (men ändå billigt... 🙂 ), så leta efter t ex en begagnad RME ADI-8 Pro.

MOTU Pre8 kan också vara ett alternativ, som är mer prisvärt än budgetalternativen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...