Jump to content
Annons

83000 tittar ? :D


Vallhagen

Recommended Posts

Jag fick frågan "har du mutat nån" 😛 ... Och jag antar att det är denna tråd som åsyftas; under gamla demotejper:

83000.JPG

Jag ställde mig och tittade på sidan och tryckte "uppdatera <F5>" ett par gånger, och siffran tickar upp med 2-5 visningar per minut.

Antingen så är jag galet poppis 🙂 , eller så är det nåt vajsing nånstans... siffran ÄR väl osannolik? Precis NU har den tickat över 84000.

Hehe, lite ballt är det allt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
fick ju inte låtlänken att funka heller .... 🙂

Ah, då är det du som är problemet 😛 ... du försöker gång på gång klicka dig hela vägen fram, och med en dåres envishet "det ska gå nästa gång" 🙂

Fan, kanske ska uppdatera om det inte funkar... nån av de 84111 (!) kanske vill lyssna 🙂

Edit: 84157 ...

Stajo: Länken längst ner i förstaposten funkade faktiskt. Men "min egen" länk mitt i texten är uppdaterad och funkar nu oxå.

tjing

Redigerat av Vallhagen
Link to comment
Dela på andra sajter

fick ju inte låtlänken att funka heller .... 😆

Ah, då är det du som är problemet 😆 ... du försöker gång på gång klicka dig hela vägen fram, och med en dåres envishet "det ska gå nästa gång" 😛

Fan, kanske ska uppdatera om det inte funkar... nån av de 84111 (!) kanske vill lyssna 😛

Edit: 84157 ...

Stajo: Länken längst ner i förstaposten funkade faktiskt. Men "min egen" länk mitt i texten är uppdaterad och funkar nu oxå.

tjing

😎 tittar ju aldrig så långt ner... ösig ju!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har det gått en vecka. Sen förra söndagen har alltså mer än 20000 (!!!) användare fluktat i tråden. Totalt fler än 100000. 🙂 Troligt?? Det är mer än vad ett år av "den allmänna snacktråden" får ihop på 500 sidor.

106000.JPG

Om jag fattat indikationerna rätt, så har det försvunnit inlägg de senaste dagarna i annat sammanhang. Nåt är lurt här Olsberg! Men visst, jag behåller gärna tittarrekordet...

Tjing

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

haha, bump! Av någon rolig anledning kom jag ihåg den här tråden och kunde inte låta bli att nu kolla hur många visningar den gamla tråden har....

216 000 visningar! 😉

post-14346-1241799837_thumb.jpg

Så på de 8 senaste månaderna så har du fått typ ytterligare 140 000visningar... Det måste vara nån bugg eller? Inte för att din musik skulle vara dålig Valhagen, 😎 men det är en gammal tråd i gamla delen av Låtkritik.. så jädra poppis kan den väl inte vara..? 😛 Hade varit intressant att höra ett utlåtande från herr Olsberg. 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Jo, det är ett körigt liv här. Jag ska snart flytta till större, enbart för att få plats med alla parfymerade fan-brev från Japan 🥰

🙂

närmare 220 000 tittningar (😕) är ju helt insane!

Olsberg, hoo-hoo?

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Fan killar se till att det kostar alla en spänn att lyssna så kan ni bli miljonärer här. 😄

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...