Jump to content
Annons

Automatiskt pattern färgbyte i FL8?


base10

Recommended Posts

Hejsan alla, jag undrar om det är någon som vet om det går att få automatiskt färgbyte på patterns i FL8, som det var i fl3. Tycker att det skulle bryta fint mot FLs enormt tråkiga gråa färg som kan liknas vid våran himmel 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan alla, jag undrar om det är någon som vet om det går att få automatiskt färgbyte på patterns i FL8, som det var i fl3. Tycker att det skulle bryta fint mot FLs enormt tråkiga gråa färg som kan liknas vid våran himmel 😏

du höger klickar bara där det står "Pattern 1" t.ex och väljer color select.. och väljer vilken färg du vill ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan alla, jag undrar om det är någon som vet om det går att få automatiskt färgbyte på patterns i FL8, som det var i fl3. Tycker att det skulle bryta fint mot FLs enormt tråkiga gråa färg som kan liknas vid våran himmel ☺️

du höger klickar bara där det står "Pattern 1" t.ex och väljer color select.. och väljer vilken färg du vill ha.

Ja, men då blir det ju manuellt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan alla, jag undrar om det är någon som vet om det går att få automatiskt färgbyte på patterns i FL8, som det var i fl3. Tycker att det skulle bryta fint mot FLs enormt tråkiga gråa färg som kan liknas vid våran himmel 🙂

du höger klickar bara där det står "Pattern 1" t.ex och väljer color select.. och väljer vilken färg du vill ha.

Ja, men då blir det ju manuellt.

oj då missade att du skrev automatikst.. 🙂 vet inte riktigt.. det skulle va kul att ha den funktionen. ska kolla runt om jag hittar något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan alla, jag undrar om det är någon som vet om det går att få automatiskt färgbyte på patterns i FL8, som det var i fl3. Tycker att det skulle bryta fint mot FLs enormt tråkiga gråa färg som kan liknas vid våran himmel 😆

du höger klickar bara där det står "Pattern 1" t.ex och väljer color select.. och väljer vilken färg du vill ha.

Ja, men då blir det ju manuellt.

oj då missade att du skrev automatikst.. 😉 vet inte riktigt.. det skulle va kul att ha den funktionen. ska kolla runt om jag hittar något.

Schysst! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...