Jump to content
Annons

Har problem med sajten!


djstyler

Recommended Posts

Okej igår skaffade man nytt grafikkort och kom hem installerade allt som man skulle installera. Uppdaterade drivrutinerna till kortet och började använda allt. Allt fungerade perfekt, tills... jag loggade in på forumet! 😄

Svårt och förklara vad som hänt så jag lägger helt enkelt upp en bild också!

Om jag ska försöka mig på en förklaring till problemet är det som om alla knappar och smilisar mm som hör till forumet har blivit "blurrade"!

Oskarpa på svenska.

t_ZRFaEoDKA.gif

(När du tryckt upp bilden trycker du en gång till på bilden för normal storlek!)

Redigerat av djstyler
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du har zoomat sajten i webbläsaren.

I gamla webbläsare var det bara textstorlek som påverkades av inzoomning.

Om du zoomar i moderna webbläsare så skalar de även upp bilderna så att förstoringen av sidan blir proportionerlig i både text och grafik.

När grafiken skalas upp kan bilderna bli lite "suddigare".

Kör du Firefox? 🙂

Isåfall är kommandot Ctrl-0 för att ta bort inzoomningen och återställa till ursprungsstorleken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Well???

Jag håller på med översättningar (se separat tråd) på i princip all ledig tid (dock inte mycket av den varan) och länken som är försvunnen var ett litet hack jag gjorde. Skriver upp det i att göra-listan på översättningar.

EDIT: Ser att du har postat samma inlägg även i en tråden, så glöm kommentaren här 😄

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Du har zoomat sajten i webbläsaren.

I gamla webbläsare var det bara textstorlek som påverkades av inzoomning.

Om du zoomar i moderna webbläsare så skalar de även upp bilderna så att förstoringen av sidan blir proportionerlig i både text och grafik.

När grafiken skalas upp kan bilderna bli lite "suddigare".

Kör du Firefox? 😑

Isåfall är kommandot Ctrl-0 för att ta bort inzoomningen och återställa till ursprungsstorleken.

Tack så mycket det funkade!!!!!

Jag använder Firefox 3...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...