Jump to content
Annons

Studiofestival #4 - Kompetition


Jazzman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 362
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Vad var det som skulle bedömmas?

Arret eller mixen?

Texten kanske ?

Bara att gratulera oss alla i så fall! Alla vinner varsin BCF 2000! 🙂

Vad katten är en BFC2000?

Link to comment
Dela på andra sajter

Svinkul å sannolikt (men förhoppningsvis inte) långtråkigt.. så sant som det är sagt MG.

Den sista frågan då - som jag egentligen tar för givet - det finns väl en inbyggd spärr så man inte kan rösta på sig själv? (Yes Jazzman, jag har kollat tidigare festivaler, hajjar nu hur röstningen går till).

Väntar f ö på ketchupeffekten kl. 23.00 ca i kväll. Lite som självdeklarationen. Man har 6 veckor på sig att sätta ett kryss, men väntar alltid till sista kvällen 😄

/Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyffsat nyreggad så den här tävlingen missade jag fullständigt. Förvisso skulle jag fått så mycket pisk att gitarrhalsen på min Bjärton skulle lossnat... rakt av, men det hade varit nyttigt att prova.

Men jävligt rolig idé verkligen, ska bli enormt kul att höra bidragen. Imorn läggs de upp då, antar jag?

Link to comment
Dela på andra sajter

kommer inte hinna få klart mitt bidrag. Men det var kul att leka med ändå 😄 Som sagt, det ska bli kul att lyssna imorn.

edit: eller jag tar nog att putsar upp min skiss och lämnar in den ändå. Får se om jag lyckas

Redigerat av Lethal
Link to comment
Dela på andra sajter

Deadlinde idag alltså. Har blivit alldeles för mycket jobbande, resande, festade samt kraschat moderkort i studioburken för min del på sistone så jag har inte hunnit göra ett jutta. Ajm åff dä kåntäst. 🙁

fasen att du var tvungen att deklarera det! Jag har ju sjungit in skånska mastodontkörer och försökt ragga hackemanrösterna 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Deadlinde idag alltså. Har blivit alldeles för mycket jobbande, resande, festade samt kraschat moderkort i studioburken för min del på sistone så jag har inte hunnit göra ett jutta. Ajm åff dä kåntäst. 🙁

fasen att du var tvungen att deklarera det! Jag har ju sjungit in skånska mastodontkörer och försökt ragga hackemanrösterna 🙁

MG, bry dig inte om Hackes rökridåer, det är klart att han och dom andra som lämnar W.O. är med. Tror inte alla vi som påstår att vi lämnat in heller har gjort det....

Allting är ett taktiskt spel.... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

fasen!! detta hade jag helt glömt bort..  .. började på något för länge längesen..

Får skruva ihop nåt i eftermiddag..

Stressa inte för vår skull 🙁

haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

fasen!! detta hade jag helt glömt bort..  .. började på något för länge längesen..

Får skruva ihop nåt i eftermiddag..

Stressa inte för vår skull 🙁

haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂

Det gick ju fort Vac? Två timmar mellan dina sista inlägg....

/Bengan

(hänger här som en hök...)

PS AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHH igen.... min rampfeber ger mig dubbla hjärtslag 🙂 ... Kan vi inte skita i att bedöma MIXEN??? Jag har väl gjort alla nybörjarmisstag man kan tänka sig.... DS

Link to comment
Dela på andra sajter

fasen!! detta hade jag helt glömt bort..  .. började på något för länge längesen..

Får skruva ihop nåt i eftermiddag..

Stressa inte för vår skull 😉

haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂

Det gick ju fort Vac? Två timmar mellan dina sista inlägg....

/Bengan

(hänger här som en hök...)

PS AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHH igen.... min rampfeber ger mig dubbla hjärtslag 😄 ... Kan vi inte skita i att bedöma MIXEN??? Jag har väl gjort alla nybörjarmisstag man kan tänka sig.... DS

Hade ju som sagt börjat på en grej.. Så jag gjorde klart och mixade ner en sunkig mix.. Ingen höjdare alls ärligt talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej hörni, efter ett litet missförstånd (efter att jag inte har läst ett pm ordentligt) så har olsberg och jag pratat om olika dar när det gäller att lägga upp alla bidragen på studios server. Om Björn har möjlighet att nå servern ikväll kommer allt upp som planerat, om inte läggs allt upp senast natten till imorrn, söndag.

Deadline är dock fortfarande ikväll kl 24!!

Ber om ursäkt..

swell, du kan nå mej på msn just nu 🙂

edit, stavfel

Redigerat av Jazzman
Link to comment
Dela på andra sajter

captain nemo (oregistrerad)

Shit. Nu börjar det bli bråttom. Hmmm. Hur var det nu man gjorde med multichannel på ESX24:an.

Fasen vad dåligt timing. Först tjatar man så Jazzman blir blå - sedan börjar man fem i tolv...

Typiskt.

Får se om jag hinner - annars blir det inget. Hmm.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...