Jump to content
Annons

Än en gång,...


djstyler

Recommended Posts

Min förra tråd där man uppmärksammade medlemmar på sidan av olika anledningar gick ju väldigt bra! 😛

Därför skapar jag nu en tråd där men endast uppmärksammar dom medlemmar som man tycker är väldigt bra på sin sak, tex spela gitarr, sjunga, producera mm!

Alltså, om du har en favorit bland medlemmarna. Posta namn, orsak och gärna ett exempel på vad denna kan åstadkomma!

Over and out!/DjStyler

PS Detta gäller alltså endast musikaliska förmågor, inga kak-recept här!! 😛 DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

jag brukar göra fransk pajdeg.. tokgott.. smör, mjöl, vaniljsocker och sen frukt i det.. asbra..

eller just det ja!

Jag vill ge en honnör åt Tofumannen för alla inspirerande köttriff!!

Link to comment
Dela på andra sajter

jag brukar göra fransk pajdeg.. tokgott.. smör, mjöl, vaniljsocker och sen frukt i det.. asbra..

eller just det ja!

Jag vill ge en honnör åt Tofumannen för alla inspirerande köttriff!!

Köttriff?!...

Link to comment
Dela på andra sajter

jag brukar göra fransk pajdeg.. tokgott.. smör, mjöl, vaniljsocker och sen frukt i det.. asbra..

eller just det ja!

Jag vill ge en honnör åt Tofumannen för alla inspirerande köttriff!!

Köttriff?!...

yep

Link to comment
Dela på andra sajter

jag brukar göra fransk pajdeg.. tokgott.. smör, mjöl, vaniljsocker och sen frukt i det.. asbra..

eller just det ja!

Jag vill ge en honnör åt Tofumannen för alla inspirerande köttriff!!

Köttriff?!...

yep

Jag sa det nog fel, köttriff?!...

(vad är det?!...)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...

Timberman (avicii), Valle , chae, yllet och han den blonde som ser ut som en vampyr. Bloeas också. Sen pxm studio forums jazzgeni. Sen har gitarrmilsson några jävligt goa låtar på sin soundcloud.

Sen han som gjorde god trance musik förr, har tyvärr glömt vad han heter.

Det är fler här men då jag är semisenil står det still nu

Redigerat av ironman
Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig tråd.

Bra bumpat (av en fem år gammal tråd), D Vibe 😛😆

Tänker uppmärksamma Neosus för hans übergrümma blues-prylar med känsla och finfina proddar. Naymari som vuxit oerhört mycket, arr- och prodmässigt under den lilla tid han varit här. Fidden för hans jävligt sköna grejer (dessutom sjunger han så jävla bra att änglarna gråter).

Två medlemmar får varsitt hedersomnämnande av mig här; Nilsson, en skön lirare med ett helt jävla gäng med riktigt, riktigt bra produktioner samt pxm som verkligen gör sin grej och dessutom gör det helt sinnessjukt bra.

Finns en hel drös medlemmar till (framförallt i Klassisk/filmmusik-sektionen) som imponerar dagligen på mig; Bloeas, Omb, Lautrec m fl.

Hatten av för alla här på forumet som på daglig basis imponerar och inspirerar mig 🙂

Vänligen,

CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...