Jump to content
Annons

Studiofestival 22, Reggae!


Fidden

Recommended Posts

skickade precis in efter en stress mix, är deadline ytterligare fram flyttad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 159
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

skickade precis in efter en stress mix, är deadline ytterligare fram flyttad?

Du klarade dig från eventuella minuspoäng med 2 minuters marginal 😆

deadlinen har begärts framflyttad av två låtsnickare som råkat på problem. Om det är ok med er som redan skickat in, så skjuter vi upp deadlinen ett par dagar med minuspoäng som påföljd. Annars så flärpar jag ihop en röstningstråd på momangen.

Link to comment
Dela på andra sajter

skickade precis in efter en stress mix, är deadline ytterligare fram flyttad?

Du klarade dig från eventuella minuspoäng med 2 minuters marginal 🙂

det gäller att utnyttja tiden fullt ut 😄

det är ju roligare med fler bidrag så om några nästan är färdiga så låt dem skicka in sina bidrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill ha många och bra bidrag, jag förstår vitsen med minuspoäng, var glada att ni får vara med istället! Det är ju inte så att tåget står kvar tre dagar extra och väntar på de som ev hade tänkt att åka med... Sen är det ju som någon sa... vi andra har ju slitit häcken av oss för att hinna i tid!

/ F

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Jag vill ha många och bra bidrag, jag förstår vitsen med minuspoäng, var glada att ni får vara med istället! Det är ju inte så att tåget står kvar tre dagar extra och väntar på de som ev hade tänkt att åka med... Sen är det ju som någon sa... vi andra har ju slitit häcken av oss för att hinna i tid!

/ F

Många bra bidrag finns det redan nu kan jag avslöja, faktiskt jävligt bra. Kan lova att oavsett vädret, så återkommer sommaren så fort röstningen startar.

Bara som en teaser alltså 😄

Onsdag kl. 18:00 utses härmed till ny deadline, den tredje och sista i ordningen. Minuspoäng utdelas till bidrag som inkommer från och med nu.

-4 poäng för inskickat bidrag mellan 18-24 måndag

-8 poäng för inskickat bidrag under tisdagen

-12 poäng för inskickat bidrag fram till 18 på onsdagen

poängavdrag sker i samband med slutlig röstsammanräkning

Tävlingsledningen ska nu försöka slita sig från bidragslyssningen och försöka gå och handla mat istället innan de stänger.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

man börjar bli sugen på att höra övrioga bidrag, nu har jag lyssnat på min låt ca 10 ggr och den blev förvånansvärt bra fast jag skrev den igår och spelade in, har mixat i dag eftar att jag fått de filer jag behövde från några "gästartister".

det är väl som vanligt, man tror att man kommer vinna tills man hör övriga bidrag. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Onsdag kl. 18:00 utses härmed till ny deadline, den tredje och sista i ordningen. Minuspoäng utdelas till bidrag som inkommer från och med nu.

-4 poäng för inskickat bidrag mellan 18-24 måndag

-8 poäng för inskickat bidrag under tisdagen

-12 poäng för inskickat bidrag fram till 18 på onsdagen

Ey! Är inte det där lite väl hårda avdrag? 😳

Med 6 som maxpoäng...

Men men, mitt bidrag kommer komma sist ändå - om jag bara kan bli klar med det också 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

festivalen startade ju 080624 kl17.16 så 1 månad och 2 veckor är ju rätt gott om tid för att göra en låt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, ni som skickat in låt kan väl ta en snabb titt på deltagarlistan i ursprungsinlägget och se om jag missat någon...

sixties vet jag håller på med ett as we speak

man blir inte uppskriven förrän man skickat in bidraget, så isåfall är allt i sin ordning 🙂

Calle Cadello: inga av de nu inskickade bidragen kommer belastas med några minuspoäng =)

Tusan!

Det bästa sättet att slippa vinna och därmed behöva hålla nästa festival är ju att inte skicka in något bidrag alls.

Näst bäst borde vara att skicka in ett riktigt dåligt bidrag.

Tredje bäst är då att skicka in ett eller flera efter deadline.

Sämst är väl att skicka in ett bra bidrag innan deadline, och jag som har två i tid..... 😳😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker minuspoäng är riktigt dåligt. Jag lägger min röst för att skippa det. Det är musik och inte sport 🙂 I övrigt undrar jag om jag kan skicka in en liten annorlunda mixning då? Det lät annorlunda idag tycker jag.

Sen vill jag gärna höra alla bidrag så ni som inte skickat in i tid är ena slappa jävlar! 🙂 Har gått och väntat hela dagen ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

är det försent att vara med nu?

nä du har fram till onsdag 18.00 att skicka in ditt bidrag! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får nog ta och kasta in handduken...

Det blir inte mycket baktakt här 🙁

Johoooo, användaren vid namn "baktakt" blev färdig med sitt bidrag till slut 😛

Synd att det inte blev något från dig :/

nååååååååå?

Jaaaaaaaa?

Sätter mig när jag kommer hem och gör röstningstråden. Om inget strular, dyker den väl upp runt 20-snåret skulle jag tro. Måste bara konvertera en wav-fil först. 😛

Sista jag varmed i festivalen så rösta man i tråden, vilket är jobbig.

Hoppas denna omgång blir med en gallup.

Det blir som vanligt röstning i tråden. Annars kan man bara rösta på en låt. Eller det kanske finns polls som man kan ha multipla val på, MEN det går inte att rangordna valen så att de får olika poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

nååååååååå?

Jaaaaaaaa?

Sätter mig när jag kommer hem och gör röstningstråden. Om inget strular, dyker den väl upp runt 20-snåret skulle jag tro. Måste bara konvertera en wav-fil först. 🙁

😛

jag har för mycket baktakt för att komma ihåg mp3konvertering.. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får nog ta och kasta in handduken...

Det blir inte mycket baktakt här 🙁

Johoooo, användaren vid namn "baktakt" blev färdig med sitt bidrag till slut 😛

Synd att det inte blev något från dig :/

nååååååååå?

Jaaaaaaaa?

Sätter mig när jag kommer hem och gör röstningstråden. Om inget strular, dyker den väl upp runt 20-snåret skulle jag tro. Måste bara konvertera en wav-fil först. 😛

Sista jag varmed i festivalen så rösta man i tråden, vilket är jobbig.

Hoppas denna omgång blir med en gallup.

Det blir som vanligt röstning i tråden. Annars kan man bara rösta på en låt. Eller det kanske finns polls som man kan ha multipla val på, MEN det går inte att rangordna valen så att de får olika poäng.

glöm inte att komentera, det är alltid kul att läsa lite komentarer/kritik/beröm om låtarna, även de som inte får poäng så kan man alltid få lite tips vad som inte är bra med sin låt eller om nått är bra men inte räcker till poäng.

Link to comment
Dela på andra sajter

då väntar vi på att få höra alla mästerverk! :rolleyes:

jag nitar den nya röstningstråden så fort den kommer upp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans bananer baktakt är inte min grej, så inget bidrag av mig.

När får man höra alla bidragen?

tror de ska komma upp runt 20.00 så om en kvart...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tidigare erbjudit mig lägga upp bidragen på min 'Box', men har inte hört någto från Fidden idag ännu.

Den som väntar på något gott? :rolleyes:

ah, provade MSN, men provar att maila direkt istället då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Gaaah... jag blir tokig.

Hittade 5Gb utrymme hos min bredbandsleverantör att lägga upp det på, men så funkar inte serverns pryl som skickar inloggningsuppgifterna till min mail... (jag har glömt inloggningsuppgifterna, eller rättare sagt aldrig fått dem)

Ok, försöker istället skapa en torrent, men det visar sig att min brandvägg vägrar gå med på detta.

Har tidigare försökt lägga till flabb på MSN, men inte heller det verkar funka idag.

Skickar filen till flabb via e-mail... browsern har nu hållt på med detta i 10 minuter. *suck*

Gick in på IDF's förslag delafil.se, men där kunde man bara dela med en person i taget.

Det är helt enkelt en såndär dag då INGET funkar. Nu visar min klocka 20:02, och jag tilldelas 4 minuspoäng som festivalgeneral.

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...