Jump to content
Annons

Studiofestival 22, Reggae!


Fidden

Recommended Posts

det finns någon sida där filerna ligger 30 dagar och obegränst antal personer får ladda ner minns inte vad den heter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 159
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Gaaah... jag blir tokig.

Hittade 5Gb utrymme hos min bredbandsleverantör att lägga upp det på, men så funkar inte serverns pryl som skickar inloggningsuppgifterna till min mail... (jag har glömt inloggningsuppgifterna, eller rättare sagt aldrig fått dem)

Ok, försöker istället skapa en torrent, men det visar sig att min brandvägg vägrar gå med på detta.

Har tidigare försökt lägga till flabb på MSN, men inte heller det verkar funka idag.

Skickar filen till flabb via e-mail... browsern har nu hållt på med detta i 10 minuter. *suck*

Gick in på IDF's förslag delafil.se, men där kunde man bara dela med en person i taget.

Det är helt enkelt en såndär dag då INGET funkar. Nu visar min klocka 20:02, och jag tilldelas 4 minuspoäng som festivalgeneral.

surt skit.. sätt din dator som ftp-server och låt folk tanka ner från den ett tag tills du får dina webhotelluppgifter då.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Skydrive hos M$N har 5GB som man kan dela med andra.

Om ni inte orkar regga er på xxxx@live.se så har jag en Skydrive ni kan få låna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...