Jump to content
Annons

Förslag: "Mina trådar"


ramoand

Recommended Posts

Hej!

Jag har ett förslag om att de ska finnas en flik med "mina trådar", där man kan kolla alla de trådar man startat. För jag vill ibland gå in o kolla gamla svar på frågor, eller liknanade o då e de lite segt o hålla på o leta igenom forumet, eller söka på det vad det nu handlade om exakt.. Så jag tänkte att man bara kunde ha en funktion där det listas enkelt. Om de e inte är för krångligt att fixa 😛

Dessutom så funkar inte alltid mailfunktionen när nån svarat. Så då skulle man ju kunna kolla sina trådar via den här vägen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det går ju inte att ha alla sina trådar där. Förslagsvis skulle ju att vara att man skulle utöka den avancerade sökningen med att inte bara kunna söka på inlägg som användare skrivit i utan även begränsa till inlägg som användaren har startat.

https://www.studio.se/index.php?act=Searc...ult_type=topics

?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går ju inte att ha alla sina trådar där. Förslagsvis skulle ju att vara att man skulle utöka den avancerade sökningen med att inte bara kunna söka på inlägg som användare skrivit i utan även begränsa till inlägg som användaren har startat.

Precis som Emil visar så kan man söka på inlägg skapade av en viss medlem och sedan även välja att bara söka på trådens namn. Visar man träffarna sedan som trådar så ser man precis det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går ju inte att ha alla sina trådar där. Förslagsvis skulle ju att vara att man skulle utöka den avancerade sökningen med att inte bara kunna söka på inlägg som användare skrivit i utan även begränsa till inlägg som användaren har startat.

https://www.studio.se/index.php?act=Searc...ult_type=topics

?

Japp, det hade jag missat, men nu ser jag 😛 Då är väll problemet löst, eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man klickar på sitt namn i en tråd (eller på sin presentationssida) kommer det upp en liten rullgardinsmeny där man kan nå både sina egna trådar och inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man klickar på sitt namn i en tråd (eller på sin presentationssida) kommer det upp en liten rullgardinsmeny där man kan nå både sina egna trådar och inlägg.

aah detta hade jag ju helt missat ^^ men nu vet jag! tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...