Jump to content
Annons

musik

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag har beslutat att lÀmna Studio Forum för all framtid.

DÄ jag mÀrkt att min uppfattning i för mig viktiga frÄgor skiljt sig sÄ markant frÄn majoriteten av övriga Forummedlemmars, sÄ finner jag ingen anledning att fortsÀtta vara delaktig i detta forum. Det kÀnns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Det Àr mÄnga jag skulle kunna tacka, men jag riktar bara en speciell tanke till Linus och Claes, som hjÀlpt mig med en del tekniska frÄgestÀllningar. Det har uppskattats!

Lycka till i framtiden!

😛

:musik

Annons
Postat

Trist att höra, men om man inte kÀnner att det Àr rÀtt stÀlle sÄ ska man förstÄs inte plÄga sig.

Dina frÄgestÀllningar har ofta varit bÄde intressanta och tankevÀckande (men vissa gÄnger lite "far out"...), sÄ jag tillhör de som har uppskattat din nÀrvaro hÀr.

Trevligt att jag har kunnat hjĂ€lpa dig lite under din tid hĂ€r i forumet i alla fall. 😛

Lycka till i framtiden sjÀlv ocksÄ.

Postat
Hej!

DÄ jag mÀrkt att min uppfattning i för mig viktiga frÄgor skiljt sig sÄ markant frÄn majoriteten av övriga Forummedlemmars, sÄ finner jag ingen anledning att fortsÀtta vara delaktig i detta forum. Det kÀnns som jag kastar bort viktig tid av mitt liv.

Det Àr mÄnga jag skulle kunna tacka, men jag riktar bara en speciell tanke till Linus och Claes, som hjÀlpt mig med en del tekniska frÄgestÀllningar. Det har uppskattats!

Lycka till i framtiden!

😛

LÄter trist, du Àr 1 av fÄ hÀr som gÀrna vill tjöta om nÄtt annat Àn musik och hÄrdvara..

FĂ„r önska dej lycka till pĂ„ Saturnus och givetvis Ă€ven i din framtid 😛

Postat

MÀrkligt hur annorlunda det kan vara. Just det som du anger som anledning till "byebye" ser jag som en anledning till att stanna kvar. Ajöss och tack för fisken!

Postat (redigerat)
Hej!

Lycka till i framtiden!

🙂

Du Ă€r onekligen en av dom som tillför forumet nĂ„got... 😛

Men det skulle inte förvÄna mej om du gör det hÀr lite för att testa lixom... "Varför ska man ta livet av sej för om man inte fÄr höra snacket efterÄt...?"

-Fast tvÀrt om...

Nej Musik... det kan inte ta 4500 inlĂ€gg för att komma fram till att du Ă€r lite annorlunda och göra en sĂ„ stor sak av det... 😛

Jag har svĂ„rt att se folksamslingen i vilken du skulle vara en dussinmĂ€nniska, det kan ju inte vara en nyhet för dej att du sticker ut lite... 😆

Men som sagt, det uppskattar jag...

Redigerat av Lilleman
Postat

Tycker det Àr föredömligt att skriva ett "avskedsbrev" om man vÀl har bestÀmt sig för att lÀmna, samtidigt kan jag inte sluta fundera pÄ varför avskedsbrevet alls kom till.

HÄller helt med Hellpig, det vore trist med ett likriktat forum och du tillför bÄde roliga funderingar och en hel del smajl. Som jag skrev i ett PM till dig: PÄ forumet rÄder som alltid Äsiktsfrihet inom lagens ram (stÄr tydligt i Forumreglerna). En uppfattning eller tyckande kan ingen sÀga Àr rÀtt eller fel. Det gÄr att diskutera kring saken, om man nu vill göra det. Ibland Àr det dock bÄde enklare och bÀttre att "svÀlja stoltheten" om man blir angripen - Àven om det smÀrtar lite. Nu vet jag inte om det Àr detta som har hÀnt, men av din ton sÄ kunde jag ana.

Ta en paus och fundera istÀllet. Du behöver inte komma tillbaka imorgon eller nÀsta vecka. Eller pÄ ett halvÄr om det Àr sÄ. Men det tar mig emot att radera anvÀndare (och det gÀller alla anvÀndare). Mvh,

Postat

Vi har inte tjatat sĂ„ mycket du och jag Musik, men det Ă€r trĂ„kigt att du ska lĂ€mna oss. Samtidigt mĂ„ste man göra det som kĂ€nns rĂ€tt för ens egen skull. Hoppas du fĂ„r en bra tid utanför forumet och att du en dag kĂ€nner att du vill tillbaka, dĂ„ vet du att du alltid Ă€r vĂ€lkommen hit igen 😉

MVH

Anders

Postat

Hoppas du dÄ finner en plats dÀr alla tÀnker likadant.

Kan dock inte se vad nöjet i det skulle ligga.

lev vÀl

Postat

TrÄkigt, tycker jag. But a man's gotta do what a man's gotta do, I guess.

Best of luck in all your future endeavours.

Postat

Inte för att jag skriver sĂ„ mycket hĂ€r lĂ€ngre... men tycker Ă€ndĂ„ att det Ă€r synd att du vill lĂ€mna 😉

Hoppas du fÄr det bra i framtiden !

Postat

Jag tycker du gör helt rÀtt - Àven om det Àr trÄkigt att inte fÄ lÀsa dina inlÀgg och trÄdar i forts. - lÀgg hellre din vÀrdefulla tid pÄ musik och din kommande bok, det Àr viktigare!

/Lithium

Postat (redigerat)

Tja!

Jag ser inte riktigt varför du mĂ„ste lĂ€mna forumet för alltid pga. att det ofta finns delade meningar i diskussionerna som sker hĂ€r. Utan delade meningar skulle dem inte finnas och du behöver ju inte delta i dessa om du inte vill. Och om du förblir medlem kan du ju fortfarande lĂ€tt fĂ„ teknisk hjĂ€lp hĂ€r, vilket du sĂ€kert lĂ€r behöva nĂ„n gĂ„ng. 😉

Och om problemet Àr att du lÀgger alldeles för mycket onödig tid hÀr sÄ fÄr du ju helt enkelt lÀgga band pÄ dig och skÀra ner pÄ det. Jag vet sjÀlv hur lÀtt man fastnar hÀr och de vÀrdefulla timmarna bara rinner ivÀg. Man fÄr hitta en balans helt enkelt, men om du ÀndÄ vill lÀmna forumet sÄ skall du sÄklart göra detta.

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat
Och om problemet Àr att du lÀgger alldeles för mycket onödig tid hÀr sÄ fÄr du ju helt enkelt lÀgga band pÄ dig och skÀra ner pÄ det. Jag vet sjÀlv hur lÀtt man fastnar hÀr och de vÀrdefulla timmarna bara rinner ivÀg. Man fÄr hitta en balans helt enkelt, men om du ÀndÄ vill lÀmna forumet sÄ skall du sÄklart göra detta.

Mvh

Memphis

Trixet Ă€r att köra Studio forumet pĂ„ arbetstid... 😛

Postat
Tycker det Àr föredömligt att skriva ett "avskedsbrev" om man vÀl har bestÀmt sig för att lÀmna, samtidigt kan jag inte sluta fundera pÄ varför avskedsbrevet alls kom till.

Dramaqueen? :rolleyes:

Postat

Dramaqueen? :rolleyes:

Det var vad jag tÀnkte ocksÄ... faktiskt. Men jag tycker Àven att det Àr synd eftersom Musik tillfört en del genom sina Àmnespostningar. Men visst, vill man inte sÄ vill man inte.

Postat

Dramaqueen? â˜ș

Det var vad jag tÀnkte ocksÄ... faktiskt. Men jag tycker Àven att det Àr synd eftersom Musik tillfört en del genom sina Àmnespostningar. Men visst, vill man inte sÄ vill man inte.

Jo det tycker jag ocksÄ. Killen Àr rolig med sina underligheter. men Àrligt talat handen pÄ hjÀrtat...

"Adjö för alltid. Jag har inte kÀnnt att min ringa person har fÄtt det emottagande som jag önskat... Jag kan inte bli förstÄdd hÀr... TÀnk inte pÄ mig och mina kÀnslor... "

Lite drama blir det..

Ta timeout istĂ€llet och kom tillbaka nĂ€r stĂ€mmnignen Ă€r rĂ€tt. Varför göra en stor affĂ€r av att man lĂ€mnar ett internetforum? 🙂

anarkisten1 (oregistrerad)
Postat

Det var trÄkigt tycker jag och jag ber om ursÀkt ifall mitt kÀftande i din den nuvarande regeringen trÄden i OT har bidragit till det hÀr beslutet. Ha det bra Musik

Postat

Jag gillade dina grundliga musik/tillbehörsrecensioner

ba sÄru vet

typ

Postat

Mitt intryck av "musik" Ă€r en intelligent person med unik, hĂ€rlig humor, och som Ă€r pĂ„ tok för smart för att slösa vĂ€rdefull tid pĂ„ att textfightas med personer av tveksam, extraordinĂ€r livsĂ„skĂ„dning — hur mycket det Ă€n ryms inom lagens och forumreglernas ramar.

Men jag hade gÀrna sett att "musik" valde att stanna kvar.

Postat

SjĂ€lv anvĂ€nder jag forumet som en stor kĂ€lla till kunskap. Jag har lĂ€rt mig otroligt mycket hĂ€r 😉

Att sedan anvÀnda forumet till egna Àmnen pÄ off topic omrÄdet dÀr man diskuterar vad som helst Àr upp till var och en. Om jag finner att jag inte fÄr medhÄll i mina Äsikter sÄ fine. Det Àr ett forum dÀr alla fÄr uttrycka sina Äsikter, oavsett vad man Àr van vid.

Jag tycker det synd att Musik lÀmnar forumet pga oliktÀnkande. Om man inte gillar diskussionen sÄ kan man vÀl Ätminstone utnyttja den stora kunskap som gÄr att finna hÀr.

Musik, du tillförde mycket hÀr och det Àr trist att du lÀmnar forumet, sÀrskilt pÄ dina grunder. Skit i vad andra tycker och delta bara nÀr du vill. Lite har vÀl ocksÄ du lÀrt dig hÀr av alla kunniga. Dessutom har du bidragit med mycket kunskap, sÄ dubbel loss för forumet.

VĂ€lkommen tillbaka!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.