Jump to content
Annons

Hej på er.


MagnusBryngelsson

Recommended Posts

Hej på er, stötte faktiskt på detta forumet av en slump, riktigt trevligt ställe som jag ängnar stor tid i under min arbetsdag,

Vem är jag?

Det började som många andra, lirade arg musik i ett garage som 14 åring, växte upp och bytte band som andra bytte kalsonger, blev mer och mer intresserad av inspelning och arrangemang, En kompis och jag startade upp en enkel studio där vi gjorde enklare små inspelningar med lokala band, slog ihop oss med en annan studio och nu var vi 3 pers, vi körde Ensonic PARIS system, fungerade bra tycker jag, men.... alltid ett men... studion tog upp all tid som jag tidigare haft till spelandet.. suck.. saknade det väldigt mkt... hoppade av studion och började... ja ni vet... spela.. vad hände då? jo självklart, jag saknade inspelningen, så nu kompromissar jag! en lagom stor hemstudio samtidigt som jag spelar med mitt band.. vad kan man säga? jo perfekt!

Jag hälsar mig själv välkommen till detta forum och er glada musiker!

/Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Spela lajv o spela studio kan ju bli lite roddigt om man inte har egna prylar... helt klart... nu var det rejält länge sen jag spelade trummor i band...saknar inte heller mina trötta medmusikanter som - aldrig - ville repa ( kändes det som ) ...det är skönt att få saker precis som man vill också. 😛

Välkommen hit iaf..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...