Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Postat
Usch, vÀcker minnen, vidrigt!

Och jag som hade lyckats förtrĂ€nga minnet av att den har existerat och nu vĂ€cker du det igen. Fy skĂ€ms pĂ„ dig!! 😛

Postat

Vidrigt Àr ordet... Och introt med det uppringande modemet Àr sÄ uselt sÄ det inte gÄr att beskriva.

För att citera en av kommentarerna pÄ videon:

men herregud vilken skit. Han kunde ingenting om det men det var en ny fluga -97 sÄ dÄ gör han en lÄt om det som andra som inte heller fattar ett skit kan lyssna pÄ sÄ det kÀnner sig delaktiga i den nya flugan.
DieHard (oregistrerad)
Postat
Vidrigt Àr ordet... Och introt med det uppringande modemet Àr sÄ uselt sÄ det inte gÄr att beskriva.

För att citera en av kommentarerna pÄ videon:

men herregud vilken skit. Han kunde ingenting om det men det var en ny fluga -97 sÄ dÄ gör han en lÄt om det som andra som inte heller fattar ett skit kan lyssna pÄ sÄ det kÀnner sig delaktiga i den nya flugan.

Om nĂ„gon frĂ„n utlandet frĂ„gar om svensk musik sĂ„ inte skulle jag nĂ€mna nĂ„got om Nick Borgen och dansbandstrĂ€sket i alla fall 😛 Det hĂ€r Ă€r sĂ„ pinsamt dĂ„ligt nĂ„got kan bli! Typiskt svensktöntighet som gör sig bĂ€st att bli bortglömd för evigt. Den som pĂ„minde om lĂ„ten borde fĂ„ sina fingrar pryglade 😆

DieHard (oregistrerad)
Postat
Men hur kasst Àr det inte?

We are all the winners, we are all the best

Att vi fÄ va tillsammans, det betyder mest

Snyggt att köra en slags svengelska-rim... 😛

Ja det Ă€r ungefĂ€r som gamla svenska lĂ„tar frĂ„n 40-talet dĂ€r man blandade hej vilt svenska med lite engelska Ă„ lĂ€t för jĂ€vligt. Finns en som jag hört för lĂ€nge sen och gick sĂ„ hĂ€r: buy buy kavaj 😆😆 DĂ„ligt eller? Bara förnamnet.

DieHard (oregistrerad)
Postat (redigerat)
"Pescatora, Vesuvio. La Bussola, Pompeij. Ooooh, Oooo, Oooo. Vad ni frestar mig"

Pompeij - Mig.

Snyggt!

â˜ș Hade lyckats förtrĂ€nga den gamle....ummm...Lasse Holm(?)dĂ€ngan. men vad sĂ€gs om texten till denna melodifestivallĂ„t? Försvunnen astronaut. rimbloggen.webblogg.se/ â˜ș Eller hĂ€r dĂ€r du kan göra din egen dansbandslĂ„t

www.yttermera.se/noje/musik/gor_din_egen_dansbandslat.html

Redigerat av DieHard
Postat

Jepp, Lasse Holm it is! "Cannelloni Macaroni". Den och "Är det det hĂ€r du kallar kĂ€rlek" Ă€r faktiskt riktigt bra schlagers tycker jag.

Postat

Ta med dej vÀnner till en hÀftig place

surfa hem till mej i cyber space

De will-daste drömmÀÀr we hÀÀde förr

kanske finns hÀr bakom min öppna dörr

DieHard (oregistrerad)
Postat
hÀr Àr ett annat vedervÀrdigt bidrag frÄn samma Är som den dryge dÄlige nick borgen medverkade:

http://youtube.com/watch?v=466Y_x0e4hY&feature=related

photogenique kallade dom sig och sjöng jĂ€ttesurt â˜ș

Ja de fick sina 3 minuters kĂ€ndisskap dĂ„. NĂ€r det gĂ€ller melodifestivalen Ă€r det hög kalkonfaktor. Det var vĂ€l nĂ„got band som var med förra Ă„ret som sjöng riktigt falskt, typ som en svan. Kommer inte ihĂ„g vad de hette men var vĂ€l en grupp med en eller tvĂ„ tjejer och de var polare med Christer Björkman sĂ„ det var vĂ€l dĂ€rför de fick vara med. Men de hĂ€r suger riktigt illa och deras framtrĂ€dande Ă€r av yppersta kalkonkvantitet. Fich riktigt ont i magen av den. Var nog inte bara tröttheten som fick mig garva mera â˜ș youtube.com/watch?v=KGrCCjgyN1A&feature=related

DieHard (oregistrerad)
Postat
Ta med dej vÀnner till en hÀftig place

surfa hem till mej i cyber space

De will-daste drömmÀÀr we hÀÀde förr

kanske finns hÀr bakom min öppna dörr

😆😆😆 Vem skrev den skiten? LĂ„ter som nĂ„go man skulle skriva pĂ„ fyllan som en parodi

DieHard (oregistrerad)
Postat
Satt pÄ första raden pÄ ett mindre arrangemang nÀr Lasse Holm klev in och sjöng just Cannelloni Macaroni.

Det var jobbiga minuter dÄ han (bevisat av flera ögonvittnen) föll med blicken pÄ mig upprepade gÄnger, gÀrna lÀngre Àn 10 sekunder i strÀck vilket kÀnns som en evighet i stundens hetta.

NĂ„n var tvungen att bryta blicken sĂ„ jag tittade ner i golvet efter en stund. Men han verkar trevlig 😆

MvH

Viktor

Ahh kunde fĂ„tt bli groupie dĂ€r 😆

Postat

Ja gott folk, just sÄ hÀr töntigt var Sverige för tio Är sedan. SjÀlv emigrerade jag kort efter att Nick Borgen sjöng i statens television.

Saken Àr bara att Sverige Àr precis lika töntigt Är 2008, och det kan jag bevisa:

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

Postat
Om nÄgon frÄn utlandet frÄgar om svensk musik sÄ inte skulle jag nÀmna nÄgot om Nick Borgen

Nu Àr iofs Borgen inte Svensk utan Norrman!

Postat
Ja gott folk, just sÄ hÀr töntigt var Sverige för tio Är sedan. SjÀlv emigrerade jag kort efter att Nick Borgen sjöng i statens television.

Saken Àr bara att Sverige Àr precis lika töntigt Är 2008, och det kan jag bevisa:

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

🙂 :)

förmiddagens skratt!!

tack!

Postat

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

😄:rolleyes:

förmiddagens skratt!!

tack!

?

(FörstÄr inte det roliga??)!

Postat
hÀr Àr ett annat vedervÀrdigt bidrag frÄn samma Är som den dryge dÄlige nick borgen medverkade:

http://youtube.com/watch?v=466Y_x0e4hY&feature=related

photogenique kallade dom sig och sjöng jĂ€ttesurt 🙂

Ja de fick sina 3 minuters kĂ€ndisskap dĂ„. NĂ€r det gĂ€ller melodifestivalen Ă€r det hög kalkonfaktor. Det var vĂ€l nĂ„got band som var med förra Ă„ret som sjöng riktigt falskt, typ som en svan. Kommer inte ihĂ„g vad de hette men var vĂ€l en grupp med en eller tvĂ„ tjejer och de var polare med Christer Björkman sĂ„ det var vĂ€l dĂ€rför de fick vara med. Men de hĂ€r suger riktigt illa och deras framtrĂ€dande Ă€r av yppersta kalkonkvantitet. Fich riktigt ont i magen av den. Var nog inte bara tröttheten som fick mig garva mera đŸ˜Č youtube.com/watch?v=KGrCCjgyN1A&feature=related

Du tĂ€nker pĂ„ Addis Black Widow, de sjöng verkligen illa, förvĂ€ntade mig mer av ett sĂ„ kĂ€nt band men de kunde tydligen bara sjunga i studio. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.