Jump to content
Annons

Ännu ett svin på tapeten — Josef Fritzl!


Valle

Recommended Posts

Annons
thrinithan (oregistrerad)

Kan inte påstå att jag är förvånad. 🙂

Det finns många konstiga människor ute i världen och vi har nog inte ens sett och hört hälften av vad de är kapabla till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat orkar jag inte bli upprörd över såna där grejer som händer lite här och var då och då. Det händer så mycket skit jämt och ingenting av det påverkar mig mer än att... ja, jag vet inte. Kalla mig okänslig, men jag har bara svårt att fatta hur man kan bli så himla upprörd över att det finns puckon i världen som gör dumma saker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärligt talat orkar jag inte bli upprörd över såna där grejer som händer lite här och var då och då. Det händer så mycket skit jämt och ingenting av det påverkar mig mer än att... ja, jag vet inte. Kalla mig okänslig, men jag har bara svårt att fatta hur man kan bli så himla upprörd över att det finns puckon i världen som gör dumma saker.

Fast bara så länge du själv inte utsätts för någon form av "skit", förmodar jag.

Nej, nej! Du är inte alls okänslig. Jag skulle faktiskt vilja påstå att du tillhör majoriteten som "ärligt talat [inte] orkar bli upprörd över såna där grejer som händer lite här och var då och då. ...". Snarare är det väl så att såna som jag kanke är lite överkänsliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.
Hur vet du det?

Känns det bättre om jag lägger till "Jag tror.." i början?

Varför lägger du över saken på mig? Om hur jag skulle "känna"...? Om du menade att "du tror..." kunde du väl ha skrivit det, så hade tråden haft tre färre inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

När det gäller det här svinet hade jag nog kunnat se mellan fingrarna angående dödsstraff, faktiskt, och låta honom injiceras med ett sakta verkande, plågsamt gift... Varför inte Stryknin — i en precis lagom dos.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag ÄR en extremt bitter människa. Det är skitkul!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Och vad är din poäng? Jag tycker Robert Gustafsson ser rätt allvarlig ut privat.

Det tycker inte jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag föredrar att glädjas över allt gott som finns i världen istället. 😐

eller en agerande människa som vill förändra saker till det bättre

dom nöjda har aldrig förbättrat något utan bara vilat på dom upprördas tidigare ansträngningar

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag föredrar att glädjas över allt gott som finns i världen istället. 😲

eller en agerande människa som vill förändra saker till det bättre

dom nöjda har aldrig förbättrat något utan bara vilat på dom upprördas tidigare ansträngningar

Hihi, din lilla muntergök där. Bara du kan förvandla det där till något negativt. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag föredrar att glädjas över allt gott som finns i världen istället. 🙂

eller en agerande människa som vill förändra saker till det bättre

dom nöjda har aldrig förbättrat något utan bara vilat på dom upprördas tidigare ansträngningar

Hihi, din lilla muntergök där. Bara du kan förvandla det där till något negativt. 😉

ja, det bara slog mig att du kallade martin luther king mfl för bittra

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag föredrar att glädjas över allt gott som finns i världen istället. 🙂

eller en agerande människa som vill förändra saker till det bättre

dom nöjda har aldrig förbättrat något utan bara vilat på dom upprördas tidigare ansträngningar

Hihi, din lilla muntergök där. Bara du kan förvandla det där till något negativt. 😎

ja, det bara slog mig att du kallade martin luther king mfl för bittra

Ja, om det är så du väljer att tolka det, så håll dig på den linjen du. Tycker dock att det verkar lite ansträngande att hitta dolda(?) undermeningar i allt folk säger.

Om jag säger att jag älskar alla människor på jorden, så skulle väl du kalla mig rasist för att jag inte älskar alla människor UTANFÖR jorden. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.

Jag föredrar att glädjas över allt gott som finns i världen istället. 🙂

eller en agerande människa som vill förändra saker till det bättre

dom nöjda har aldrig förbättrat något utan bara vilat på dom upprördas tidigare ansträngningar

Hihi, din lilla muntergök där. Bara du kan förvandla det där till något negativt. 😎

ja, det bara slog mig att du kallade martin luther king mfl för bittra

Ja, om det är så du väljer att tolka det, så håll dig på den linjen du. Tycker dock att det verkar lite ansträngande att hitta dolda(?) undermeningar i allt folk säger.

Om jag säger att jag älskar alla människor på jorden, så skulle väl du kalla mig rasist för att jag inte älskar alla människor UTANFÖR jorden. 😄

Trädgårdsfascist?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag säger att jag älskar alla människor på jorden, så skulle väl du kalla mig rasist för att jag inte älskar alla människor UTANFÖR jorden. 😛

Nja... nu är ju människan i och för sig ingen ras, snarare en art. Så istället för ras-ist, får det väl bli ART-IST...

BWAHA!

*harkel* whistle.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, om det är så du väljer att tolka det, så håll dig på den linjen du. Tycker dock att det verkar lite ansträngande att hitta dolda(?) undermeningar i allt folk säger.

Om jag säger att jag älskar alla människor på jorden, så skulle väl du kalla mig rasist för att jag inte älskar alla människor UTANFÖR jorden. 🙂

Skulle man bli upprörd över all skit som händer i världen, skulle man bli en mycket bitter människa.
är ju knappast någon dold undermening att du tycker att den som reagerar blir bitter
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...