Jump to content
Annons

Musikbörsen har nattrea ikväll..;)


Gain

Recommended Posts

Annons

fast det var dock på musikbörsrean, men det är väl sak samma, rea som rea. verkar vara rea på de flesta ställen ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Var ned igen och köpte "DFH - Drumkits from hell 2" för en 200-ing 🙂

Nu har man nästan stillat shoppingsugen för den här månaden, synd att det snart är mars 🙂

Skojar du? E inte d billi't?

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

hade jag haft mer pengar hade jag haffat två oktava bandmickar och en stereopreamp från focusrite för 4000 pix.. galet billigt..

men ist. hade jag 120 spänn att handla för, så jag köpte strängvev, stämapparat och nyckelring fårn fender och en gammal gitarrkropp för hundra spänn, så de tre från fender kostade alltså 20 spänn..

fanns en skitsnygg ibanezbas som jag var lite sugen på, men tröttnade på spektaklet och gick hem. det var HELT galet i norrköping. sjukt mkt folk som stod o trägndes o svettades för att komma över lite skit..

istället stack jag hem, lämnade av prylarna, stack till donken för en liten burgare, o sen stack jag till crescendo för att kolla på mikael ramel tillsammans med mats öberg och morgan ågren bla. skitbra konsert i 2 och en halv timme..

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inga adaptrar med?

4sound har köpt upp Musikbörsen har jag för mig... så det kan vara därför 😉

4sound har inte köpt upp Musikbörsen och Musikbörsen har inte köpt upp 4sound. Musikbörsen skall däremot slås ihop med det norska riskkapitalbolaget MRH som äger namnet 4sound.

Link to comment
Dela på andra sajter

awrighty, det förklarar ju lite grann. nope, ingen adaptor, frågade om det fanns att köpa till, men det är tydligen enbart för beställning av nån skum anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det inga adaptrar med?

4sound har köpt upp Musikbörsen har jag för mig... så det kan vara därför 😉

4sound har inte köpt upp Musikbörsen och Musikbörsen har inte köpt upp 4sound. Musikbörsen skall däremot slås ihop med det norska riskkapitalbolaget MRH som äger namnet 4sound.

Aha, hade för att en av dem vart uppköpt av den andra. Det är därför forumet är så bra, det finns alltid någon nära till hands som kan rätta en 😛 hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

nope, ingen adaptor, frågade om det fanns att köpa till, men det är tydligen enbart för beställning av nån skum anledning.

Kolla på Clas Ohlson, Kjell&Co, etc. Finns garanterat universaladapter som funkar för en bråkdel av pengarna mot om du skulle beställa från Roland.

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, man kanske skulla ha släpat sig iväg till MB ändå ... Oh well, får bli nästa år ...

Ja det kanske hade varit något..

4sound på söder i Stockholm var fullt med handskrivna och trissade ordinariepriser för att ge sken av större rabatter 😛 Stör mig för jag har alltid varit nöjd med 4sound och några av dom som jobbar där.

T o m när tidigare priser inte varit redovisat som de brukar göra enligt "rek: Pris" eller "förr" och därefter 4Sound+Pris

så hade de dragit dit ett högre utgångspris. Ett exempel:

Bakom kassan hänger en Gibson BFG med nyskriven skylt med ett tidigare pris på ca 11. 500 (kommer inte ihåg exakt) NU 9 500. De har i månader haft ETT pris på den guran och det är 9 995 SEK!

http://www.4sound.se/ProductDetails.aspx?m...rticleId=483848

Kul ändå att några verkar hittat några vettiga grejor iallafall. ..blev så trött på taskiga erbjudanden så vi tog en bira istället för att fortsätta till börsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hemstudio är utrustningsmässigt som en schweizerost så jag var laddad och köpsugen på diverse. Men just som jag skulle åka ringer polisen om ett trafikskadat rådjur som jag fick åka ut och leta reda på....

... så det blev 10 kg rådjurskött istället för musikprylar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hemstudio är utrustningsmässigt som en schweizerost så jag var laddad och köpsugen på diverse. Men just som jag skulle åka ringer polisen om ett trafikskadat rådjur som jag fick åka ut och leta reda på....

... så det blev 10 kg rådjurskött istället för musikprylar.

😛 Det är ju nästan inte möjligt, haha.

Men du kan i alla fall trösta dig med att det går utmärkt att göra bra ljudeffekter med rått kött... Alltid något!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hemstudio är utrustningsmässigt som en schweizerost så jag var laddad och köpsugen på diverse. Men just som jag skulle åka ringer polisen om ett trafikskadat rådjur som jag fick åka ut och leta reda på....

... så det blev 10 kg rådjurskött istället för musikprylar.

😛 Det är ju nästan inte möjligt, haha.

Men du kan i alla fall trösta dig med att det går utmärkt att göra bra ljudeffekter med rått kött... Alltid något!

Ja, varför inte. Det kan ju bli ett helt nytt klöviatur med ett riktigt rått sound. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hemstudio är utrustningsmässigt som en schweizerost så jag var laddad och köpsugen på diverse. Men just som jag skulle åka ringer polisen om ett trafikskadat rådjur som jag fick åka ut och leta reda på....

... så det blev 10 kg rådjurskött istället för musikprylar.

😛 Det är ju nästan inte möjligt, haha.

Men du kan i alla fall trösta dig med att det går utmärkt att göra bra ljudeffekter med rått kött... Alltid något!

Ja, varför inte. Det kan ju bli ett helt nytt klöviatur med ett riktigt rått sound. 🙂

Ungefär som Flat Pig Studio fick sitt namn... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Min hemstudio är utrustningsmässigt som en schweizerost så jag var laddad och köpsugen på diverse. Men just som jag skulle åka ringer polisen om ett trafikskadat rådjur som jag fick åka ut och leta reda på....

... så det blev 10 kg rådjurskött istället för musikprylar.

🥰 Det är ju nästan inte möjligt, haha.

Men du kan i alla fall trösta dig med att det går utmärkt att göra bra ljudeffekter med rått kött... Alltid något!

Ja, varför inte. Det kan ju bli ett helt nytt klöviatur med ett riktigt rått sound. 😄

Ungefär som Flat Pig Studio fick sitt namn... 😄

Var det dom grabbarna som började med kotlettfrisyr ? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...