Jump to content
Annons

Varför görs det så skitdåliga program ?


david.roennlund

Recommended Posts

Annons

Jag tycker det är ganska bra. I alla fall på kvällarna när jag kollar. 2 ½ men på måndagar (och nu börjar ju Filip & Fredriks nya imorgon), tisdagar är det House, onsdagar och torsdagar är det Heroes (samt Studio 60 på onsdagar). På fredagar är det ibland någon käck film, samma på lördagar och söndagar. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa fler kanaler som passar dig bättre.

Alla olika discoverykanaler, history channel, animal planet mm. är suveräna och lärorika.

Nja, det är sen jag nyligen gick till telia bredbands tv som jag upptäckt hur kasst utbudet är...

Discovery kan ju ha shyssta program ibland, men jag får fnatt av alla långa reklampauser :rolleyes:

SVT är bäst, punkt slut.

Klart!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Det görs så mycket eftersom allt bra redan är gjort. Tror jag. Eller? Är det så att det bästa fortfarande kommer att komma? Eller är det bästa det som sända just nu? Kanke. Möjligtvis, utifall, om man kan tänka sig att det möjligtvis kan förhålla sig på ett abstrakt sätt i vissa perspekt så kanske men bara kanske det eventuellt förbehåller sig så att jag inte alls borde svara på detta eftersom jag tittar på TV endast när min dotter vill att jag skall kolla på barnprogram tillsammans med henne och jag är helt fel målgrupp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...