Jump to content
Annons

Cubase SX3 Standard Drum Map - LÖST!


Adevade

Recommended Posts

Nu är det så att jag klantade till mig och tog bort Standard Drum Mapen i Cubase SX 3. Om någon vet hur jag får tillbaka den skulle jag väldigt gärna vilja hur. Eller om ni kan spara/exportera er och kanske ladda upp den?

Tack så mycket.

.: Ante

Redigerat av Adevade
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du tagit bort den ur foldern eller bara ur projektet? Har du tagit bort den ur projektet så är det bara att ladda den igen från inspectorfönstret.

Om du inte har något slags filrecovery på datorn så får väl någon vänlig själ skicka en kopia till dig. Sitter på jobbet nu, men kan kanske åtgärda det senare om du pm:ar mig med en adress. Det är väl Gm drummappen du menar?

egget 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Har du tagit bort den ur foldern eller bara ur projektet? Har du tagit bort den ur projektet så är det bara att ladda den igen från inspectorfönstret.

Om du inte har något slags filrecovery på datorn så får väl någon vänlig själ skicka en kopia till dig. Sitter på jobbet nu, men kan kanske åtgärda det senare om du pm:ar mig med en adress. Det är väl Gm drummappen du menar?

egget 😏

Jag hade bara tagit bort den från projectet, men jag trodde att den försvann från disken då också. Jag letade efter den på disken men hittade inte den.

Hursomhelst, den är tillbaka nu. Tack för hjälpen 😮

.: Ante

Redigerat av Adevade
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...