Jump to content
Annons

Reason-specialaren!


IDF

Recommended Posts

har precis för ngra timmar sen köpt reason spec. och kan verkligen rekommendera den för andra användare.. var skoj som fan att få allting samlat ITB.. 😄

ngn mer som köpt det nummret och kan säga ngt om det?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo, jag har köpt blaskan. Det mesta har man läst om i tidigare nr av Studio.

Det som jag upptäckt mer och mer i Reason är Combinatorn, möjligheterna med

RV7000 och BV512 Digital Vocodern och UN-16 Unison. Reason har verkligen en verktygslåda utan dess like.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag har köpt blaskan. Det mesta har man läst om i tidigare nr av Studio.

Det som jag upptäckt mer och mer i Reason är Combinatorn, möjligheterna med

RV7000 och BV512 Digital Vocodern och UN-16 Unison. Reason har verkligen en verktygslåda utan dess like.

som tusan vad roliga dom är dom små jäklarns effekterna.. 😳

näe, asså man har läst alla tipsen, men det är skoj att ha alla samlade.. 🙂

alla jobbar ju olika med olika program, så att det går att få jädras schyssta tips där!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
HiTechRoboPower (oregistrerad)

Jag är helt ny för studio tidningen men efter en snabb genomläsning av numret fick man ju springa o köpa en midisynth. nu när man väl fattar hur extremt potent reason och alla komponenterna är!! 😳😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Satte mig faktiskt ned och gick igenom tipsen från pärm till pärm i rent utbildande syfte. Förutom att jag lärde mig ofantligt mycket har jag nu mer eller mindre helt övergivit både Kontakt 2, Elektrik Piano och Battery 3. Kör nu nästan bara Reason via rewire till Cubase och vips har man tillgång till det mesta på ett extremt smidigt sätt. X antal tusen i sjön helt i onödan, ha ha. Well, jag kanske kommer ur Reason-träsket någon gång men just nu känns det lite bittert. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

För mig som inte har haft råd (eller tid) att prenumerera på Studio var specialen sjukt välkommen. Jag såg den av en slump när jag hade varit på intervju för ett sommarjobb på Coop Forum (kom förbi och snacka Reason i kassan vettja).

Ögnat igenom allt och läst hälften av artiklarna, mycket matnyttig information här. Speciellt den logiskt enkla genomgången av syntharna uppskattar jag som inte har hållt på så mycket med analoga eller digitala (eller digitala som låtsas vara analoga) synthar innan 🙂

Tack ska ni ha!

(Nu förväntar jag mig specialer med tips, länkar och tutorials för ProTools, Live, Logic och Cubase också .. I den ordningen tack!)

Puss 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

(Nu förväntar jag mig specialer med tips, länkar och tutorials för ProTools, Live, Logic och Cubase också .. I den ordningen tack!)

Puss 🙂

Kul att du gillar specielnumrena! Frånsett att vi gav ut Cubase Special för knappt ett år edan, vågar jag nästan lova specialnummer i dina önskade ämnen, och i nämndd ordning. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

(Nu förväntar jag mig specialer med tips, länkar och tutorials för ProTools, Live, Logic och Cubase också .. I den ordningen tack!)

Puss 😄

Kul att du gillar specielnumrena! Frånsett att vi gav ut Cubase Special för knappt ett år edan, vågar jag nästan lova specialnummer i dina önskade ämnen, och i nämndd ordning. 🙁

Oooh! 🙂

Snabba er på, jag drömmer mig redan bort!

Link to comment
Dela på andra sajter

(Nu förväntar jag mig specialer med tips, länkar och tutorials för ProTools, Live, Logic och Cubase också .. I den ordningen tack!)

Puss 😄

Kul att du gillar specielnumrena! Frånsett att vi gav ut Cubase Special för knappt ett år edan, vågar jag nästan lova specialnummer i dina önskade ämnen, och i nämndd ordning. 🙁

Oooh! 🙂

Snabba er på, jag drömmer mig redan bort!

För att drömma lite mer, vi klämmer in Mixologi nu till början av juli 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...