Jump to content
Annons

equalitys in love fet ynot ,,,emulator,,,


ynot

Recommended Posts

Ok, here we go. en galen sak, endast råmixad...hehe. kan behöva nåt varv för att hitta tråden?

Ett samarbete över allt förstånd

gjort enligt

hagelskotts principen....

LÅTNAMN: in love

ARTIST/GRUPP: ete phone home

GENRE: missöden

LÅTLÄNGD: 2,54

KOMPOSITÖR: equlity... ynot emulator...

PRODUCENT:de samma

EV. MEDVERKANDE: de samma

INSPELNINGSÅR: 2007

FORMAT: (ex. mp3/

STORLEK:STATUS: tyck så mixas det

in love

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Allvarligt!

Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det.

Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez

/ Mikke

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt!

Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det.

Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez

/ Mikke

bugar men vi är dock tre om det men jag tar det som ett strot pluss:::

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt!

Du är genial ynot. Jag älskar tillrättalagd musik och ÄNDÅ tycker jag detta är för jävla bra ( ursäkta franskan ). Alltså förstå mej nu: JAG BORDE HATA DETTA men det gör jag inte utan istället ÄLSKAR jag det.

Fanstastiskt bra. Jag blev så tagen att jag lyssnade inte ens på mixen. Jeeeeeeez

/ Mikke

tackar för detta!

Vi hoppas att den ska bli riktigt bra om den snyggas till ite......har potential?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tokbra.

Hehe, att Ynot dyker upp i detta sammanhang är ju nästan "självklart", men equality?!?! Alltså (för bövelen, och ingen ironi eller så) inte illa menat alls, jag är positivt överraskad. Hr Emulator har jag inte koll på sen tidigare. Är det den onde synthmannen i sammanhanget?

Skitkul. Svinbra. Jävlar i havet. Genialiskt. Ännu ett forumsamarbete som slår högt och hårt.

Tack för kaffet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...