Emulator Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Jag har ett...problem. Inbillar jag mig eller upplever flera att explorer krachar nÀr man kikar runt i fourmet? "internet explorer har stött pÄ ett orblem och mÄste avslutas"..... HÀnder mig pÄ tvÄ olika datorer. NÄgon annan?
tbruce Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Netscape! Netscape! Netscape! Netscape! (Äh gud, jag Àr sÄ crazy)
Umemagnus Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Lynx! Lynx! Lynx! Lynx! Javisst!!! Bredbandaren; 635:an, BandlÀngden 4 meter... Farsan hade en -85:a.... tog sig fram i vilken jÀdra djusnö som helst! SÄg ut som en stridsvagn.. fast orange... Var dock jÀkligt tung att skotta loss om man körde ner/fast sig ute pÄ nÄn sörjig sjö.... ...eller... vÀÀnta... va snackar ni om... öhh...
Emulator Postat 28 januari 2007 TrÄdstartare Postat 28 januari 2007 tack för alla djuplodande analyser dÄ hörrni! gillade Yahaha Phazer annars...fin skoter. men...Äter till frÄgan....nÄgon?
Thomas Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Det Ă€r inte helt omöjligt att du rĂ„kat ut för nĂ„got trist virus... Eller sĂ„ kanske du nyligen installerat nĂ„got program som integreras i IE pĂ„ nĂ„got sĂ€tt? Testade förresten precis hur Studio Forum ser ut i Lynx och.... pjta đ Jag hĂ„ller mig nog till Firefox đ
Fidden Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 kör explorer 6.0 (har inte godkÀnt min uppgradering som windows tjatar om hela tiden). Den hÀnger sig bara nÀr jag öppnar tvÄ youtube-filmer samtidigt. Forumet funkar som det ska för mig.
Emulator Postat 28 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 28 januari 2007 kanske stĂ€llt datorn pĂ„ nĂ„n helig plats eller ngt...funkar pĂ„ alla andra sidor! đ
D Vibe Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Nej, men seriöst. Kör Firefox! Garanterat att det funkar bÀttre! Min kÀre mors dator kraschade random nÀr hon körde Explorer, sen installerade jag Firefox istÀllet.. Problemfritt sen dess. /Daniel
D Vibe Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Netscape! Netscape! Netscape! Netscape! (Äh gud, jag Àr sÄ crazy) Firefox Àr vÀl baserat pÄ Netscape, om jag fattat rÀtt? Netscape utvecklas vÀl inte lÀngre förresten..? /Daniel
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Problemet med IE Àr att allting Àr integrerad med en massa DLL:er frÄn Windows, som kan bytas ut helt pÄ random nÀr du installerar nya program eller vad som helst. Och du har ingen kontroll whatsoever över det hela. SÄ FF/Moz/whatever Àr bra. för du har kontroll. En ordentlig ominstallation reder ut problem. IE kan du aldrig ominstallera utan at ominstallera Windows. SÄ nÀr det en gÄng skiter sig, kan du uninstalla alla dina program och sÄ och hoppas att nÄnting kommer ihÄg att ta bort nÄn DLL eller fixa registret som det var och hoppas och hoppas... Eller lÀra dig anvÀnda alternativ frÄn början.
D Vibe Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Det fina Àr iofs att Firefox Àr vÀldigt likt Explorer i sitt interface, sÄ morsan hade iaf inga problem med att lÀra sig Firefox utifrÄn det hon visste om Explorer. /Daniel
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 VÀldesignad xhtml fungerar fint i Lynx ocksÄ. Lynx har rÀddat mig ett flertal gÄnger. Och nu nÀr frame-nonsensen börjar vara bakom oss, sÄ Àr Lynx ett helt OK alternativ för de somm Àr intresserade av informationen, inte tjafset.
Overkill Postat 28 januari 2007 Postat 28 januari 2007 Det meddelandet kom upp för mig direkt nĂ€r jag anvĂ€nde IE6 (vissa sidor funkar inte i Opera) men nu med IE7 Ă€r allt sĂ„nt borta. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.