Jump to content
Annons

Köp Whitney Houstons JD-800


Linkowich

Recommended Posts

Annons

Jag kan ju iof förstå att hon säljer av musikprylarna. Kommer kanske inte till användning så mycket för att ha dom kvar.

Men att hon däremot säljer sina priser är ju väldigt sorgligt. De är ju inga hon bara kan köpa tilbaka direkt.

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

Av listan att döma så har hon tre stycken Schimmels transparenta flyglar 🙂

...och så undrar folk varför CD-skivor är dyra!

Sorry, det var ett lågt skämt men ändå. Visst är det tragiskt samtidigt som det visar att vem som helst kan bli missbrukare, oavsett talang, framgång eller pengar. Kommer hon att kunna komma igen tro's?

Link to comment
Dela på andra sajter

Whitney är nog inte i så stort behov av pengar, handlar nog mer om att få en nystart i livet...

Läste någonstans att hon faktiskt var pank. Kommer dock inte ihåg vart jag läste det så ni har all anledning att vara källkritiska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
Whitney är nog inte i så stort behov av pengar, handlar nog mer om att få en nystart i livet...

Läste någonstans att hon faktiskt var pank. Kommer dock inte ihåg vart jag läste det så ni har all anledning att vara källkritiska.

Jag tror att hennes produktionsbolag har fått finansiella problem, men det behöver inte betyda att hon själv är pank.

Link to comment
Dela på andra sajter

pulsen (oregistrerad)

HAHAHA varför i hela fridens namn äger hon en sån här?

Northfield%2036%20Vertical%20Band%20Saw.JPG

Northfield 36" Vertical Band Saw

Redigerat av pulsen
Link to comment
Dela på andra sajter

Glaskatten (oregistrerad)
HAHAHA varför i hela fridens namn äger hon en sån här?

det är alltså hennes produktionsbolags tillgångar som säljs och de lär ju ha haft nytta av den när scendetaljer t.e.x. har konstruerats..

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...