tbruce Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Så jävla förkyld jag är.. Jag med! Så jävla typiskt när det är fint väder, så går man och får nån dagissmitta.
Pazo Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 😕 Här sitter jag med ryggen och bröstet helt solbrännt efter att ha varit på vatterstranden å spelat bgeachvolley samt badat. Preis när vui började spela beachvoley så skulle jag ta sats å springa och så klart så gräve foten ner sig så mkt att jag lyckas komma till"under" sanden och riva upp halva nageln på ena tån 😲 Nu måste jag klippa av den halvan som sticker rakt upp. Fett ont!
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 😕 Här sitter jag med ryggen och bröstet helt solbrännt efter att ha varit på vatterstranden å spelat bgeachvolley samt badat. Preis när vui började spela beachvoley så skulle jag ta sats å springa och så klart så gräve foten ner sig så mkt att jag lyckas komma till"under" sanden och riva upp halva nageln på ena tån 😆 Nu måste jag klippa av den halvan som sticker rakt upp. Fett ont! Sopa! 😉
Dingbats Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Jorå, här står det bra till. 😕 Själv då, förutom ditt nagelproblem?
Pazo Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Jorå! Riktigt skönt! Solbränd på ryggen ochså men de skiter jag i 😕
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Jag pillar på trumljud! Och jag tar tillbaka att dte jag gjorde igår kväll blev bra. Det här däremot blir bra! 😕
Dingbats Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Typ inget, jag har mest hunnit med att åka hem från landet. Upptäckte precis att ctrl-backsteg tar bort prickar och sånt från bokstäver med dem på! Så följande knapptryckningar ger "a": å ctrl-backsteg 😕
Pazo Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Funkar inte. Kanske bara på Mac? 😕 Justeja! Han kanske kör mac 😆
Dingbats Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Japp, kör Mac 😕 Älskar att man har en extra specialtangent, man kan skriva alla möjliga konstiga tecken man kan tänka sig 😆
Pazo Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Japp, kör Mac 😆 Älskar att man har en extra specialtangent, man kan skriva alla möjliga konstiga tecken man kan tänka sig 😉 Jag vill ha en mackbook 😕
Overkill Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Japp, kör Mac 😆 Älskar att man har en extra specialtangent, man kan skriva alla möjliga konstiga tecken man kan tänka sig 😉 Jag vill ha en mackbook 😕
Umemagnus Postat 10 juni 2007 Postat 10 juni 2007 Macbook? Är det någon ny hamburgare? 😲 😲 Jaoo, är helsjysst med iDip till!
Recommended Posts