Jump to content
Annons

Rysk "spion" död


Florian le Sage

Recommended Posts

Annons

Det vore kul att veta vilka erfarenheter Mr Florian har av det han talar om i tråden...

Till exempel, hur många ggr har han besökt Ryssland, och vilka politiska kontakter han har där...

Eller är allt bara hittat i tidningar och egen fantasi...

😉

Edit: Vilka krafter är det vi har att göra med... Slutar konspirationen bara här, finns det andra spelare på planen... ?

Redigerat av Lilleman
Link to comment
Dela på andra sajter

... hur många ggr har han besökt Ryssland, ...

Han kan säkert svara själv, men han har nog mer koll på den delen av världen än de flesta av oss. Så sent som för två veckor sedan var han väl iväg en sväng till Azerbajdjzan (gud hjälp mig med stavningen 😉 , och skjut mig om jag har fel)

tjing

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vore kul att veta vilka erfarenheter Mr Florian har av det han talar om i tråden...

Till exempel, hur många ggr har han besökt Ryssland, och vilka politiska kontakter han har där...

Eller är allt bara hittat i tidningar och egen fantasi...

😄

Edit: Vilka krafter är det vi har att göra med... Slutar konspirationen bara här, finns det andra spelare på planen... ?

Jag tror Amerikanska Hip-hop gäng är involverade på nått sätt... Frågan är bara hur och på villken nivå? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett klassiskt och typiskt Svenskt ifrågasättande av mina uttalanden i denna tråd, om jag skulle haft politiska kontakter i Ryssland (så som du/ni ser det-vilket inte är liktydigt med att jag inte haft det) så skulle jag nog inte haft möjlighet att babbla speciellt länge om detta i en forumtråd på ett studioforum,eller?

Detta är inte frågan om några konspirationsteorier, detta är verkligheten, långt ifrån det vi ser och förstår här i lilla trygga Sverige, jag behöver knappast redogöra för mina resor eller vilka mina källor är, det känns som om de som vill ifrågasätta mig här och nu har fastnat i en fälla de måste ta sig ur själva för att kunna gå vidare med öppna ögon, precis så som dagens Svenska makt och mediastruktur vill, break free from yourself and see things for what they are!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

stör det dig?

allmänt eller off-topic, du låter ju värre än en tossig byråkrat och visar på allvarliga brister i förståelsen av allvaret i detta!

Nej, det stör mig inte Florian och det var inte meningen att hoppa på dig. Vad som däremot störde mig (ta detta med rätt perspektiv, det finns viktigare saker/problem som stör mig än forumetik...) var svamlet med off topic-delen. Vad jag menar är helt enkelt (vilket inte framgick av min originalpost):

I ett forum som handlar om ämne A skall poster i ämne B-Ö hamna i off topic-avdelningen. En rubrik som heter "Allmänt" skall väl på ett musikforum handla om allmän musikdiskussion. Eller?

Nåja, det var inte meningen att vara sur eller spela forumpolis i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett klassiskt och typiskt Svenskt ifrågasättande av mina uttalanden i denna tråd, om jag skulle haft politiska kontakter i Ryssland (så som du/ni ser det-vilket inte är liktydigt med att jag inte haft det) så skulle jag nog inte haft möjlighet att babbla speciellt länge om detta i en forumtråd på ett studioforum,eller?

Detta är inte frågan om några konspirationsteorier, detta är verkligheten, långt ifrån det vi ser och förstår här i lilla trygga Sverige, jag behöver knappast redogöra för mina resor eller vilka mina källor är, det känns som om de som vill ifrågasätta mig här och nu har fastnat i en fälla de måste ta sig ur själva för att kunna gå vidare med öppna ögon, precis så som dagens Svenska makt och mediastruktur vill, break free from yourself and see things for what they are!!!

(Svenskt ifrågasättande...) Jag fick mitt Svenska medborgarskap ungefär för ett år sen... För andra gången, men ändå... Det känns smickrande 😆

Det som händer i Ryssland är faktiskt en utveckling... Med det sagt menar jag inte att allt är rätt...

Demokrati är en process och inte en produkt som går att placera här och var...

Att vara i en process är att äga den, att vara ett med den...

Lite har jag lärt mej efter 5 år i Öst-Europa...

😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

ja men då borde vi ju kunna föra en sansad och rätt så fakta- mässig diskussion du och jag (och alla andra för den delen) beroende på vilken sida du står förstås... 😆

Jag står på demokratins och människornas sida... 😆

Nu målar vi in dom i onda och goda, bra och dåliga så får dom slåss sen...

Eller ska vi behöva lyssna till vad dom tycker... 😆

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...