Jump to content
Annons

Studiofestival #14 - jävla kritiker


woland

Recommended Posts

Hej på er studiofestivalare..!

nu är det så att jag inte fått in fler än 3 fungerande bidrag..vilket ju är på tok för lite med tanke på studiofestivalens långtgående anor och renomé. samtidigt har mitt internet kraschat och har inte möjlighet att slänga upp bidragen.. (någon som av någon konstig anledning funderar på att anlita Umeaccess som internetleverantör, hett tips gör det inte, liggeer nere alltsom oftast och går ej att få tag på någon anställd)

flyttar därför fram deadlinen med 2 veckor och hoppas nu på lite mera engagemang speciellt med tanke på att laserdance har slitit i sitt anletes svett för att leverera en så kompetent recension.

de som lämnat in har givetvis möjlighet att mastra om panikmastringar och dylikt.

Woland

Ps. ny deadline 26 + 14 = en söndag ds. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tycker att temat är lysande men själv insåga jag igår att jag omöjligt skulle hinna, hade inte ens hunnit få texten klar men nu med två veckor till så kanske även jag vågar lämna ett bidrag.

Hoppas att det här gör att det droppar in betydligt fler bidrag för som jag sa är det ett oerhört spännande tema med en grym recension som grund.

Redigerat av DivineCo
Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt!! Efter en veckas prestationsångest kom jag äntligen igång på Fredagen innan deadline, panikmixade min låt 23.59 i Söndags och upptäckte att jag av misstag råkat slänga sången på sista refrängen samt att allt lät riktigt illa!! Jag skickade inte in den! MEN!! Nu får man en andra chans alltså??!! TIPPTOPP!! På reglarna igen!!

Link to comment
Dela på andra sajter

drar igång festivalen så fort jag fixat plats att tanka upp låtarna.. har PM:at Olsberg med en förfrågan om man kan lägga upp det hela på studios server.. är det någon annan soh har plats och ett storsint hjärta så PM:a mej gärna

Woland

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...