Jump to content
Annons

Så dog Hem PCn


Neko

Recommended Posts

efter alla dessa tips och råd kan man ju dra slutsatsen om att det kan vara VAD dom helst. 😎

jag hade problem med min dator en gång.

det visade sig att bateriet till moderkortet va slut.

väldigt ovanligt sa han som lagade den åt mig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Glaskatten:

Jo men med samma hårdisk så skiljer det nästan fyra tusen på de två lådorna. En väsentlig prishöjning i mina ögon. Och jag har fått skramla som en tok för att kunna hosta fram ens 11000 (studentrabatt). Och jag behöver den platsen garanterat. Visst extern firewire är skönt att ha, men kostar också. Vidare föredrar jag att ha en stationär dator i första hand. Tycker inte alls om att skriva på laptops eller att ha dem som primär dator. Laptops är bra om man reser mycket, vilket jag inte kan säga att jag gör.

Vidare, större skärm, fler anslutningar, vilket jag behöver. Mighty mouse, jag pallar verkligen inte styrplattor.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade precis samma problem, datorn förvandlades helt enkelt till en surrande burk med en lampa på, varken mer eller mindre... Efter mycekt om och men fick jag tipset att köpa ett nytt nät-agg, och det löste problemet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade precis samma problem, datorn förvandlades helt enkelt till en surrande burk med en lampa på, varken mer eller mindre... Efter mycekt om och men fick jag tipset att köpa ett nytt nät-agg, och det löste problemet...

Klart att jag kan byta agg eller byta hit och dit. Men det blir många småinvesteringar för att lösa problemet. Och jag är trött på trasselpc. Jag vill ha en dator som är ihopplockad för att fungera optimalt med en mjukvara som är dedikerad just den konfigurationen.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet precis vad du menar, jag har tyvärr fått gå den tråkiga vägen att kosta på datorjäveln mer o mer baserat på vad kompisar, forum och folk i datorbutiker har trott att det kan va... Det är precis därför jag sparar allt jag kan till en mac

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...