kjellsson (oregistrerad) Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 (redigerat) Hej igen! Haha! Tänkte att jag skulle uppdatera denna presentation lite då jag nyligen återupptäckt Studioforum! Kan inte begripa att jag en gång i tiden skrivit så fruktansvärt obegripligt 😄 (japp lite gymnasiestudier i Svenska har gjort gott så nu skriver jag inte längre på dialekt) Heter som sagt Magnus. 21år fyllda och bosatt i Sollefteå, Västernorrland. Letade mig tillbaka hit då jag nyligen införskaffat Logic pro 9 efter ett par års användande av Logic Express 8. Ska bli kul att hänga här igen och kolla in era olika projekt och funderingar. Hörs på forumet! // Magnus ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- haha nu såg man att de fanns en tråd fför sånt också så man måste väll presentera sig. het magnus kjellsson och kommer från ramsel i norrland. e 16år bli 17 i september. har spela gitarr (nästan oavbrutet ) i snart 4år. har då de som huvudinstrument på estetlinjen ja gå på gymnasie. äger också een zoom mrs-1266 (som nägra kanske redan vet) som de bara klomra se me hela tin. (tack än en gång te dom som hjälpt me och gett me tips här i forume) zoomen införskaffa ja me för nån månad sen och har då börja spela in lite eget material. har då aldri hållt på me inspelning så mycke förut så ja e ju rätt så ny på den fronten. men men känns bra att man har nå ställe man kan vända sig åt där man kan få snabba svar på frågor och dylikt (bor ju 14mil från närmaste musikaffär). men men de va väll nog för mig de. tjo på je. Redigerat 30 mars 2011 av kjellsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 23 juli 2006 Dela Postat 23 juli 2006 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Tror jag behöver ett Norrländskt-Svenskt lexikon för att förstå vissa av dina ord. Meijn väulkåmmen hijt eijndåu (skånska). 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 (redigerat) har spela gitarr (nästan oavbrutet 😱 ) i snart 4år. 😑 Något för Guinness rekordbok..? Du har ganska toleranta grannar va? Händerna på täcket bara så att du inte får andra idéer 😮☺️ Hur som helst, hejs & välkommen hit! 😆 Redigerat 24 juli 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Hej och välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Välkommen! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 som de bara klomra se me hela tin wtf? (välkommen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 (redigerat) som de bara klomra se me hela tin wtf? (välkommen) Hahaha, dem förstå int va du pjöller om, men trevlit me na fler falk som sitt å köx oppa studioställe, jänna på neete. (å hä ä ju int lätt å förklaar för folk som int begrip nåt).. Välkömmen jänna! Nu gett ja fara... EDIT: (stava nalta tokut.. 😳 ) Redigerat 24 juli 2006 av Umemagnus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Som sagt, ett Norrländskt-Svenskt lexikon skulle underlätta... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Overkligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Som sagt, ett Norrländskt-Svenskt lexikon skulle underlätta... 😳 HÄR kan du få lite hjälp med översättning av ord 😆 finns en hel hög böcker om det, (sidan 8, på pdf:en) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Å här ansöker du om Visum till västerbott´n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Stod det inte i reglerna att man skall tala beripligt (typ svenska?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 24 juli 2006 Dela Postat 24 juli 2006 Välkommen! Trodde jag skrev otroligt slarvigt innan jag läste detta inlägg hehe:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Välkommen! Trodde jag skrev otroligt slarvigt innan jag läste detta inlägg hehe:P Äh.. det är som att stå å sälja ost på KOnsum..bara lite ovant i början 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 augusti 2006 Dela Postat 2 augusti 2006 äger också een zoom mrs-1266 (som nägra kanske redan vet) som de bara klomra se me hela tin. Vad sa du att? 😳 Välkommmen iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 4 augusti 2006 Dela Postat 4 augusti 2006 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stensdotter Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Kjellsson! Tack för den ROLIGASTE medlemspresentationen jag läst hittills. Underbart med dialekt 😄 Välkommen hit, du har säkert tassat omkring här längre än mig misstänker jag. Och kram på er alla andra, ni förgyller dagligen min vardag med era kommentarer *fnissar fortfarande* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Hallå där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FredrikMikaelsson Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 grattis i förskott då! o välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChromaWoods Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Händerna på täcket bara så att du inte får andra idéer 😉 😄 Haha! Det kan inte vara bra för hälsan.....(?) Anyways, kjellsson: Välkommen! (Även om jag säkert är nyare än du) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
InfectedD.H Postat 1 september 2006 Dela Postat 1 september 2006 Välkommen.....hoppas bara inte alla börja skriva på sin egen dialekt här nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kjellsson (oregistrerad) Postat 30 mars 2011 Dela Postat 30 mars 2011 Upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pxm Postat 30 mars 2011 Dela Postat 30 mars 2011 Välkumen minn di du .... (ostnorsmåle från dalarna) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LIIKET Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Hej granne! Jag bor i Örnsköldsvik så jag var tvungen att stalka dig på facebook. Jag såg ditt band här på något riktigt skitarrangemang för ett tag sedan. Vill minnas att jag tyckte ni var bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kjellsson (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Haha se där 😄 Var det möjligtvis du som var en av ljudteknikerna där? Ja det var ett riktigt skitevent. Har varit minst lika kasst på alla andra ställen också men så publikfattigt som det var i ö-vik har jag nog aldrig upplevt 😛 Tack för responsen dock 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LIIKET Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Haha. Ja visst var det rockkarusellen eller något annat studiefrämjandeskit? Deras idé om göra ett bra event är typ att skicka dit ett band, inte säga det till någon, åka dit och ställa in nån jävla skål med polly, dra hem och smutta på ett sexpack. Jag var inte ljudtekniker då iaf. Jag var där pga. en kompis vars kusin lirar bas i ert band. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kjellsson (oregistrerad) Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Hehe ja det är ju fan förkastligt hur det sköts från studiefrämjandes håll. Sollefteågiget så sket dom helt i att ens skicka upp en representant/Annonsera/Fixa en Backline/Röstning . Okej. Då träffade jag säkert dig någongång efter spelningen då när vi stod och snackade med Robert's kusin 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 31 mars 2011 Dela Postat 31 mars 2011 Upp! Bästa bumpningen hittills. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.