Jump to content
Annons

Hörlursadapter...?


Micke H

Recommended Posts

Tjenare!

Jag har ett litet mixerbord med en hörlursutgång. Grejen är den bara, att jag vill kunna koppla in två par hörlurar. Finns det någon sorts adapter man kan köpa så att man får möjlighet att koppla in två hörlurar på samma gång, i samma uttag?

🙂

EDIT: visste inte var jag skulle posta denna. Admin får flytta om den ligger helt åt helvete fel... 😕

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tänk på att du helst bör ha två hörlurar av samma modell eller som åtminstone är ungefär lika lätt/segdrivna. Risken är annars att du får för hög volym medan din kompis får för låg volym.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk på att du helst bör ha två hörlurar av samma modell eller som åtminstone är ungefär lika lätt/segdrivna. Risken är annars att du får för hög volym medan din kompis får för låg volym.

/Majken

Sant! Det har fasen inte jag tänkt på! Hehe... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

...och den brusar inget?

Ville han ha brus? j/k

Om man vill bygga en adapter för en billig peng så kan väl en sån här lösning för en billig peng oxo vara ett alternativ eftersom brus o billig peng i de flesta fall går hand i hand 😄 . Med dagens teknik så är inte brusförhållandet nåt större problem i den nivån vi pratar om här ( rätta mej om jag har fel ). Vi pratar väl inte om Polarstudion eller? :rolleyes: / Mikke

Link to comment
Dela på andra sajter

...och den brusar inget?

Ville han ha brus? j/k

Vi pratar väl inte om Polarstudion eller? :rolleyes: / Mikke

Jooo då! Det gör vi! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

...och den brusar inget?

Ville han ha brus? j/k

Vi pratar väl inte om Polarstudion eller? 😉 / Mikke

Jooo då! Det gör vi! 🙂

Nej då, inte för min del. 😄 Tack för förslaget, Mikke, den skulle nog vara skitbra! Då kan man justera volymen inviduellt för varje hörlur. Och så länge den inte brusar okontrollerat, så spelar det nog ingen större roll. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...