Jump to content
Annons

Kitchen Radio System - Kitchen Radio System EP


Recommended Posts

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

hej på er,

tänkte bara berätta att mitt band Kitchen Radio System precis är färdiga med vår första demo/ep..

den finns för nedladdning på kitchenradiosystem.com.

eller så kan ni lyssna direkt på vår myspace-sida: www.myspace.com/kitchenradiosystem

om ni gillar det här är vi väldigt tacksamma om ni sprider det så mycket som det bara går!

tack!

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra energi!

Gillar ljudet framför allt på trummorna, gitarrerna och sång. Bra blandning av riffrock och andra influenser. Det händer hela tiden något intressant som för låten vidare.

Tveksam dock till det lugna partiet. Det börjar inte alls dåligt. Lite Zeppelinkänsla först, men sedan blir det för mycket svulstmatta av något slags körljud.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra energi!

Gillar ljudet framför allt på trummorna, gitarrerna och sång. Bra blandning av riffrock och andra influenser. Det händer hela tiden något intressant som för låten vidare.

Tveksam dock till det lugna partiet. Det börjar inte alls dåligt. Lite Zeppelinkänsla först, men sedan blir det för mycket svulstmatta av något slags körljud.

tack så mycket!

det verkar som om du bara har lyssnat på spit it out. vad søger du om de andra låtarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här låter mkt bra! Jag får lite At the drive in vibbar, vilket alltid är trevligt. Jag lyssnar mycket på sån här musik och spelar själv nått liknande, kul att det kommer upp lite post-hardcore (eller vad man ska kalla det) på forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här låter mkt bra! Jag får lite At the drive in vibbar, vilket alltid är trevligt. Jag lyssnar mycket på sån här musik och spelar själv nått liknande, kul att det kommer upp lite post-hardcore (eller vad man ska kalla det) på forumet!

kul att du gillar!...har du inget eget man kan få höra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här låter mkt bra! Jag får lite At the drive in vibbar, vilket alltid är trevligt. Jag lyssnar mycket på sån här musik och spelar själv nått liknande, kul att det kommer upp lite post-hardcore (eller vad man ska kalla det) på forumet!

kul att du gillar!...har du inget eget man kan få höra?

hej. har tyvärr inget nytt, kommer nått i höst hoppas jag. Den här är från förra hösten, har tyvärr inte lika bra inspelningskvalite som era låtar... http://www.myspace.com/photogenicistheshit

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här låter mkt bra! Jag får lite At the drive in vibbar, vilket alltid är trevligt. Jag lyssnar mycket på sån här musik och spelar själv nått liknande, kul att det kommer upp lite post-hardcore (eller vad man ska kalla det) på forumet!

kul att du gillar!...har du inget eget man kan få höra?

hej. har tyvärr inget nytt, kommer nått i höst hoppas jag. Den här är från förra hösten, har tyvärr inte lika bra inspelningskvalite som era låtar... http://www.myspace.com/photogenicistheshit

låter bra tycker jag!...addade dig på Myspace...du får väl hojta när ni har spelat in något nytt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...