Jump to content
Annons

Beroendeframkallande spel!


skylined

Recommended Posts

Annons

Ah, jag måste hålla med dej. Det är VERKLIGEN beroendeframkallande! Man får abstinens efter ett tag. 😮 Egentligen skulle jag inte rekommendera detta till folk som annars har mycket att göra, för det här fastnar man verkligen för! Går knappt att sluta.. 😲

Jaja. Kul är det i alla fall! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har för mej att jag ligger på runt 1800, skulle jag tro. Nån som klår mej och skylined? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tröttnade och började basha istället... http://www.widro.com/computerbash.html 😉

riktigt bra spel för att avreagera sin ilska på datorer. T.ex. om Cubase crashade och man glömt att spara sitt projekt... Eller om hela datorn crashar eller att man får ett äckligt virus som tömmer alla sina hårddiskar. 😮

DÅ behöver man något att avreagera sej på, och då passar det spelet PERFEKT! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Hohoho, den gamla klassikern!

Körde det för två år sedan på en gammal burk i skolan. När man körde upp flashfilen i fullskärm gick det slött och blev myyyyycket enklare 😄🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa tidsfördrivet tycker jag är Slime Volleyball:

http://oneslime.net/

Har spelat det i princip varje dag i säkert 1-2 år 😉

Väldigt avslappnande när man får in tekniken, och hur bra som helst när man ska lyssna igenom sina mixar 😄

Det här spelet är så jäkla grymt! Spelade det minst en gång i veckan under de tre år jag gick på gymnasiet. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

ah shit!! det där oneslime-spelet var skitsvårt ju! 😄

man kan ju köra en boll hur länge som helst utan att man får poäng! Nån som kan ge mej lite tips? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara en sån där genusgrej igen. Fattar inte att folk bryr sig om dataspel. Fast Cubase är sitt eget dataspel ibland känns det som. Har kompisar som spelat Sims. Lär vara ett typiskt tjejspel men jag tyckte det verkade meningslöst

EDIT: Computerbash var ju jättebra! Jag tar tillbaka allt! 😆

Redigerat av Fredrika
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste vara en sån där genusgrej igen. Fattar inte att folk bryr sig om dataspel. Fast Cubase är sitt eget dataspel ibland känns det som. Har kompisar som spelat Sims. Lär vara ett typiskt tjejspel men jag tyckte det verkade meningslöst

EDIT: Computerbash var ju jättebra! Jag tar tillbaka allt! 😛

Hehe.

Jag tror inte SIMS är speciellt "tjejigt" egentligen. Tanken är ju virtuellt dockhus, typ, men har förstått att det mer används av småpöjkarna för att bygga sina drömhus med. Som nya tidens Lego, ungefär.

Däremot finns det ju mängder med karaoke- och dansspel till spelkonsollerna idag. Speciellt det senare verkar uppskattas mer av tjejer än killar. Med undantag av oss då som har 50/50 Yin o Yang och älskar att dansa... 🥰

Bra motion är det också. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

gillar verkligen The Sims, men grejen är att det blir lite föör stort. Det tar upp lite för mycket tid för att jag ska orka engagera mej. Lite för mycket av det goda, liksom...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...